Baby watcher

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bezige bij, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    hallo dames,

Ik vroeg mij af of jullie ervaringen kunnen delen over de baby watcher?
    Ik ben zelf nu bijna 10 weken in verwachting en wil misschien over een tijdje de baby watcher huren.
    Maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Alvast bedankt!

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik heb altijd begrepen dat de ultrasoundgeluiden voor de baby niet erg prettig zijn. Het lijkt me voor de baby iig niet echt verstandig en er zijn zelfs twijfels of het niet schadelijk is. Ik zou er zelf nooit aan beginnen.

Tassie11 vindt dit leuk.
  3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Helemaal mee eens. Onze kleine tijdens de 20 weken echo ook ineens wakker en onrustig, terwijl ze ervoor lekker chill was. Kan toeval zijn, maar ik zou het niet snel doen. En ze geven niet voor niets aan max 3 x 10 min per dag..

Een extra echo bijv. 3D vind ik iets anders, moet een keer kunnen, maar mrt zo’n babywatcher denk ik toch dat je snel vaker gaat luisteren..

4. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik vond het sowieso belachelijk geprijsd. Ik heb echt geen behoefte aan elke dag 3x te kijken. 1x in de week is leuk maar dat is dan weer niet mogelijk

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik krijg hem morgen binnen. Ze hadden een leuke aanbieding 1 week lang voor €50,-.

Zal wel even een update geven als ik hem geprobeerd heb:).

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    Ik heb ‘m in huis gehad bij m’n vorige zwangerschap (een week cadeau gekregen). Na dat het een drama was om ‘m hier te krijgen (steeds voor niks naar het DHL afhaalpunt, Babywatcher gaf DHL de schuld en DHL Babywatcher:rolleyes:) heb ik ‘m een week later dan gepland ontvangen.

Was ‘wel leuk’, meer wil ik het niet noemen...Nu ben ik verwend met elke controle een echo bij de gyn, maar dit beeld vond ik gewoon slecht, kon er nauwelijks iets van maken. Was leuk voor de opa’s en oma’s om eens mee te kijken maar voor mijzelf dus niet erg boeiend.

Dit was in okt 2016 trouwens, wellicht is het ondertussen allemaal wat verbeterd. Op basis van mijn ervaring raad ik het je echter niet aan :p

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. HvO

HvO Niet meer actief

Wij hebben hem een weekje in huis gehad. En inderdaad. Het is leuk voor opa’s en oma’s om keertje mee te kijken en broertjes en zusjes natuurlijk!

Het beeld is inderdaad niet te vergelijken met een echo bij de VK, dat moet je ook echt niet verwachten. Maar dat hebben ze bewust gedaan, het is geen medische echo natuurlijk. Je kunt er overigens wel leuke beelden mee maken hoor. Maar dan zou ik dat voor 30 weken doen.

En je kunt ook niet onbeperkt kijken. Het apparaat stopt ook gewoon na je 10 minuten.

Overall vond ik het best leuk om keertje in huis te hebben. En zo hoefden we niet alle opa’s en oma’s mee te nemen naar een pretecho. Wat echt een fortuin had gekost in vergelijking met het huren van de Babywatcher.

8. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.711
    113
    Vrouw
    OK dank jullie wel voor het delen van jullie ervaring.
    Ik denk dat het dan voor de familie leuker is om een 3D echo te plannen bij dr elvin papa.
    Bij 3D echo heb je wel heel mooi beeld.
    Dus ik denk dat ik dat doe i.p.v. De baby watcher.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mijn zus heeft 'm gebruikt en die vond het geweldig.

Ik vond elke twee weken wel genoeg, al is er nog wel een verschil tussen thuis op je gemak zitten of telkens ergens heenreizen met veel uitloop, natuurlijk. :oops: Als je moet kiezen zou ik voor een 3D echo o.i.d. gaan.

10. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik heb hem sinds vanavond thuis, best lastig nog. Je hebt nu via de Kruidvat een actie €50 voor een week. Er staat wel bij dat je 30 echo’s krijgt, maar krijgt er 21. Beeld is niet wauw maar wel leuk om even te kijken. Zou dan zelf voor een 3D echo gaan als je met de hele familie wilt kijken :)

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik heb Kruidvat hierover gemaild en ze beweren dat er wel degelijk 30 scans kunnen worden gemaakt inclusief die 2 tubes scangel (zit maar 1 bij). Blijkt nu dat ik dus niet de enige ben met dit "probleem"?

12. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Nee! Ik had zelf wat gedoe met babywatcher en heb het wel verteld, maar was niet m'n hoofdprobleem. Ik denk wel dat ik ze nog ga vragen hoe dat nou precies zit. Ik kreeg er wel een laptop/iPad bij, jij ook?

bozoe vindt dit leuk.
  13. HvO

HvO Niet meer actief

Als de actie voor een week (7 dagen) huur is dan zou de 21 scans + 3 test scans wel kloppen hoor. Je kunt er maar max. 3 per dag maken namelijk. Daarna stopt ie er gewoon mee voor die dag.

14. HvO

HvO Niet meer actief

Als de actie voor een week (7 dagen) huur is dan zou de 21 scans + 3 test scans wel kloppen hoor. Je kunt er maar max. 3 per dag maken namelijk. Daarna stopt ie er gewoon mee voor die dag

15. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik heb trouwens ook geen 3 test scans gekregen, maar op de Kruidvat site zelf staat 30 echo's, vandaar.

bozoe vindt dit leuk.
  16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ja alleen ze bieden een voucher aan voor €50,- waarvoor je dus 30 scans zou krijgen, 1 week huur en 2 tubes scangel. Bij het ontvangen van de voucher blijkt het gewoon een tegoedkaart te zijn waar €79,- op staat die je via babywatcher.com moet verzilveren.

Het enige pakket voor 1 week kost alleen €84,- en heeft maar 21 scans en 1 tube scangel.

Dus én €5,- bijbetalen en nog minder krijgen dan vooraf toegezegd. Beetje misleidend hé.

DastyQueen vindt dit leuk.
  17. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ja die kreeg ik er ook bij, was schoonleeg en ligt nu nog steeds op te laden. Duurt erg lang! Ben al helemaal klaar met dat ding, werkt hier voor geen meter. Loopt steeds vast etc.

18. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Ik heb hem in de oplader gelaten tijdens de echo, had geen zin om te wachten haha. Loopt hij tijdens de echo zelf vast of tijdens pauzeren? Ik durf zelf niet te pauzeren omdat ik al las dat soms de hele echo vast blijft lopen. Ze hebben trouwens echt een super fijne klantenservice, dus zou ze echt even bellen als je hier last van blijft hebben

bozoe vindt dit leuk.
  19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

zou ik zeker doen! Leuke man, grote behandelkamer kan veel familie in, hangen 2 of 3 grote tv's waar iedereen alles op kan zien en hij betrekt de familie ook leuk bij de echo en zijn uitleg!

Bezige bij vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina