baby water drinken met warm weer

Discussie in 'Voeding' gestart door wendy424, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Dat erge zweten is denk ik ook niet echt goed. Ik denk dat het verstandig is dat je weer even contact opneemt met de kinderarts?! Volgens mij ging je dat ook weer doen?
    Hier kunnen we je wel adviezen geven maar jij kent je kindje het best. Je kindje zweet denk ik een groot deel van zijn vocht uit en dan zal hij extra vocht nodig hebben. 10cc extra per flesje lijkt me dan niet voldoende. Mijn advies zou zijn luister naar de kinderarts en naar je moeder instinct? Wat denk jij dat hij nodig heeft? En als hij een keer 90cc water drinkt dan zal hij wel dorst/honger hebben?

Ben benieuwd wat de arts zegt.

2. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik heb besloten woensdag eerst naar het cb te gaan, kijken wat die zeggen. Mocht ik er dan nog een naar gevoel over hebben dan ga ik terug naar de kinderarts. Mijn zoontje heeft ook echt mega veel haar misschien dat hij daarom op zn hoofdje zoveel zweet dat zn haar daarom nat is.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou eerder op de kunde van een kinderarts vertrouwen dan op een paar formuleden. Water lijkt me echt niet slecht.
    Vocht is het allerbelangrijkste. Als hij nou alleen maar water drinkt oke, maar wat water tussendoor lijkt me alleen maar goed.
    Maar vertrouw op jezelf en vooral op je kinderarts

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik blijf het bijzonder apart vinden. Een baby van 6 weken haalt alle voeding uit borst/flesvoeding. Bij een ingezakte fontanel oke... en voor het zweten idd ff een afspraak maken.

Deel Deze Pagina