honger/dorst

Discussion in 'Voeding' started by FmT, Mar 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Wij zijn vandaag overgestapt naar nutrilon standaard 2. Nu zit ze volgens mij aan de max hoeveelheid op een dag (4 x 180/6)

Sinds 2 weken eet ze fruithapjes, vandaag voor het eerst zon klein potje helemaal op, ik heb dit bewust rustig opgebouwd omdat we veel problemen hadden met verstoppingen en problemen met de darmpjes de eerste 5 maanden. Wanneer eet een baby dan volledig een potje fruit en een potje groente op een dag ? We hebben een heel klein meisje en ik heb echt het gevoel dat het allemaal zoveel is in eens.

Vandaag heeft ze :( in totaal wel 4 uur aan een stuk gehuild. Ik weet echt niet wat het kan zijn, ik had alles geprobeerd met als laatste dan toch maar een fles, heel onbegrijpelijk aangezien ze nooit echt zelf overdag om eten roept. Wat kan ik haar dan geven als ze in de nacht nog eens wakker word voor honger ? Want die max heeft ze al gehaald op een dag dan.

Pff ik word er echt onzeker van, heeft ze dan opeens van de ene op de andere dag zo veel honger ? Twee weken terug had ze ruim voldoende aan die 4 flessen. En moet ze nu ook verder nog meer drinken op een dag behalve die 4 flessen melk? Zoja wat dan ?

Sorry als het een beetje warrig is allemaal, wie heeft een antwoord.
    Morgen naar het consultatiebureau maar die zeiden ook dat ik ineens kon overstappen naar standaard 2 en misschien is dat het probleem wel :(:).

Thx voor het lezen alvast.

Share This Page