pijn aan clitoris

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ik26, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik26

ik26 Lid

27 jun 2007
    8
    0
    0
    Hoi,

Ik zit met een vraag. Ik ben anderhalve week bevallen van een gezonde dochter. De bevalling verliep vlot. Ben wel ingescheurd. (te laat met knippen)

De hechtingen (4) zijn er 5 dagen geleden uitgehaald en de inwendige hechtingen gaan nog vanzelf.
    Maar nu heb ik sinds kort steeds pijn aan mijn clitoris. Iedere keer als ik loop of ga zitten lijkt het wel alsof dat ding zich niet terugtrekt of zo. Ik durf zelf ook niet zo goed te kijken, aangezien het er natuurlijk nog behoorlijk gehavend uit zal zien na anderhalve week.

Komt dit vaker voor? komt het ooit nog goed? en wat is het precies?

Alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ik26,

Als je er veel last van hebt is het verstandig je verloskundige te vragen er toch nog even naar te kijken. En het is juist goed zelf even te kijken. Het voelt namelijk vaak erger dan dat het is! Jij kan het het beste aanwijzen waar het pijn doet.
    De wond heeft tijd nodig om te genezen, dit mag 6 weken duren. daarom is ook altijd dan de nacontrole zodat we kunnen doorspreken hoe alles gaat en om nog een laatste blik te werpen.

Groetjes Imke

Deel Deze Pagina