Nou ik kom bij de Hema vandaag om een voedings bh te kopen... Hebben ze verdorie alleen tot een cup d pfff.... Ik heb normaal al een d cup maar nu een grootuitgevallen E wat nog net past... Straks (weet ik uit ervaring) kan ik dus een D cup helemaal niet meer aan als ik borstvoeding ga geven.... Ik was dus een beetje sneu vandaag.... Gr Sas
Hm, ik heb normaal dus buiten de zwangerschap om al een E cup, en die past nu al niet meer goed.. Ben benieuwd wat ik dalijk heb
ja, ik heb normaal zo iets tussen een d en e in, nu dus een f. Ik heb de mijne ook moeten kopen in een lingeriewinkel. Het is wel een erg stevige. Het merk is Anita. Hij kostte iets van een 50 euro. Wel niet goedkoop, maar tja... wat nodig is... Saartje
Ja kijk dat is nou ook mijn probleem.... Ik heb door omstandigheden echt geen 50 euro over voor een bh... Ik moet maar eens kijken of ik een creatieve oplossing kan vinden.... Aan 1 heb je immers ook niet genoeg wil ook wel een keer een schone aan trekken... Gr Sas
Ik dacht net aan iets. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap positiekleding gekocht op een site. Heel goede service, eerlijk en nette levering. http://www.mama2b.nl/ Dan links in de rij klikken op 'voedingsbeha', maar 't is echt een duidelijke site. Daar hebben ze ook voedingsbeha's tot cup E. Er zijn nieuwe beha's en second hand. Ik heb er een second hand badpak gekocht, en ik moet zeggen... ziet eruit als nieuw. De beha's zijn van Anita. Ze kosten 17.50 euro, scheelt toch weer een heel pak. Veel succes met het vinden van een beha! Saartje
Ik heb normaal cup D en nu dus H. Ik heb ook de voedingsbeha van Anita a 50 Euro. Mij is toen aangeraden in plaats van een meegroeibeha gelijk een voedingsbeha te kopen, juist omdat ze zo prijzig zijn. goed adresje is bijv www.prettymum.nl
Heee bedankt voor jullie tips... En Saar en pinguin72 ik ga straks ff die site bekijken.. Ben zelf ook aan het zoeken geweest en op bij Otto kun je ze ook kopen... 3 voor ong 25 euro maar of dat nou wat is? Gr Sas
Prenatal heeft ze ook en soms hebben ze ook bakken met aanbiedingen staan, je moet er net tegenaan lopen. 't Is wel duur maar wel erg handig een voedingsbh.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap idd direct voedingsbh's gekocht, rekken ook mee en je hebt er dus tijdens en na je zwangerschap wat aan ( als je borstvoeding gaat geven natuurlijk ) Succes! xxx
bij h&m verkochten ze ze ook... ik ben zojuist bij de hunkemoller geweest en daar hebben ze maatr M? maar ik moet wel een stevige hebben aangezien ik dnk ik ook e wel nodig zal hebben!
ik heb ze ook gehaald bij hunkermuller. 80 f. viel me best mee kwa prijs. en ik heb ze (had er twee) toch wel ruim een jaar gedragen, dus... groetjes, lidwina
Welke maat moet je eigenlijk van voedingsbh kopen? Gewoon dezelfde maat die je nu hebt tijdens de zwangerschap? Grtz x
ligt eraan wat past he! Je moet gewoon een passende bh kopen... ik ben nu al kei erg gegroeid en heb een maatje groter nodig zowiezo
Maar als ik deze nu koop zal hij toch nog wel passen na de bevalling he? Ben ook al heel wat gegroeid Grtz x