baby wel of niet alleen laten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

baby wel of niet alleen laten voor 5 a 10 min

1. ja kan best

2. absoluut geen optie

3. kan ook best iets langer...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Nou hier een topic over het alleen laten van je kleine friemel.
    De een vind het geen probleem voor 5a 10 min de ander vind het niet kunnen omdat er te veel gevaren zijn...(zie topic: hond uitlaten)

nou discusieer erop los zou ik zeggen :)

gr

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Owh nee.. Absoluut aan mn never nooit niet. Ik zal wel bv de was achter buiten gaan ophangen als de kleine boven in t ledikantje ligt te slapen. Maar als de kleine benee is, zijn mn katten dit ook.. en dat kán levensgevaarlijk zijn. Enneh een ongelukje zit in n klein hoekje. Je vergeeft t jezelf NOOIT!

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik ben het met Patroeschka eens. Als de beeb boven ligt de tukken ok, dan kan ik wel IN huis/ tuintje dingen doen zonder me druk te maken over de katten en hond(komen niet boven namelijk). Maar ik zou niet evn naar de winkel gaan die 1 minuutje lopen is. NO WAY

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ben het ook met mijn voorgangers eens
    ik laat mijn kleintje absoluutniet alleen!
    alleen 1 of 2 min als de hond eventjes gauw moet plassen
    maar dat is maar 1 keer per dag!

( niet dat hij er maar 1 keer per dag uitgaat hoor maar dan is mijn mannetje erweer dus is ze niet allen ;) )

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zou de kleine nooit alleen laten. Honden uitlaten kan ik doen terwijl ik in de deur blijf staan (uitlaatstrook voor de deur) dan wandelen ze s'avonds maar langer. Maar echt het huis uit gaan voor bijv een boodschap zou ik niet doen..... Ik stem dus voor niet alleen laten!

6. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Stel dat je ff boodschappen gaat doen en er gebeurt iets met je.... dan ligt je baby mooi alleen.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Of stel dat er brand uitbreekt in je huis! Brr, moet er niet aan denken. Ik zou mijn mannetje nooit alleen laten. Er zijn mensen die tegen mij zeggen dat je dat op een gegeven moment vanzelf wel doet. Nou, mooi niet dus!

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het onverantwoordelijk als je kindje alleen zou laten om wat voor reden dan ook! Er kan zoveel gebeuren.

9. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik ben ook van mening dat je je kindje niet alleen thuis moet laten. ik moet er niet aan denken

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik laat hem absoluut niet alleen! Ik blijf in huis of in de tuin, maar verder niet. Stel dat er iets gebeurt, je vergeeft het jezelf nooit!

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb geen kinderen (nog niet)
    Maar als de beeb aan het slapen is, dan vind ik dat je het best 5 a 10 minuutjes alleen kan laten.

Het is een ander verhaal als het in de woonkamer is ofzo en wakker is dan verlies ik hem niet uit het oog want dan zit het ongelukje idd in een klein hoekje.

Maar als het slaapt zie ik het probleem niet. Huis kan ook afbranden als ik beneden zit.

Enne ik praat nu heel stoer hoor, moet maar ff afwachten als de beeb er is.

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Op dit moment denk ik 'absoluut geen optie' maar goed, ik vind dat ik daar pas echt een mening over kan hebben als ik echt mama ben.

Merk nu al dat mijn meningen over veeeel zaken aan het veranderen zijn momenteel ;)

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nooit gedaan, en zal het bij deze ook niet zo snel doen. Ik hoor regelmatig moeders op het schoolplein die hun oudste op komen halen en de kleine ligt dan thuis alleen te slapen, ik snap dat persoonlijk echt niet. Wat als het kind stikt, brand uitbreekt, of wat dan ook......Ik zou me er iig niet prettig bij voelen.

14. Niet meer actief

Absoluut geen optie!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Voor mij absoluut ook geen optie... Stel in die 5 minuten gebeurt jou wat terwijl je buiten bent... Er is niemand die dan denkt, oh zou die kleine van haar alleen binnen zijn? En ik zou het echt niet kunnen, veel te bang dat dan net wat gebeurt... Er kan ook vanalles gebeuren als de kleine boven is en jij beneden maar dan nog!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    No way! Je laat een kind pas alleen thuis als ie voor zichzelf kan zorgen eerder niet..

17. Niet meer actief

Ik riep ook altijd stellig, doe ik nooit! Maar ik heb het met Astrid toch wel een paar keer gedaan!

Wat ik deed was wel een briefje bij me dragen dat op ons adres nog een kindje in bed lag.

Hoe ik dingen ga oplossen als de volgende er is? Geen idee, misschien doe ik het wel weer.

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Absoluut geen optie!

19. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn moeder deed het weleens met mij omdat ik toch lag te slapen en ze was 5/10 minuten weg totdat ze een keer thuis kwam en ik helemaal overstuur was.
    ik zou het zelf nooit doen.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb het nog nooit gedaan maar ik vind dat het wel moet kunnen in noodgevallen.
    Of je zet de babyfoon ff bij de buren.

Deel Deze Pagina