Hallo allemaal, In juni 2016 was ik zwanger, echter na 10 weken een missed abortion. Niet gekozen voor curretage maar medicatie. In november 2016 heb ik eindelijk te horen gekregen dat ik "schoon" was. Sindsdien heb ik cyclussen van 60-64-49-42 Als ik uitga van mijn laatste cyclus ben ik nu 5 dagen over tijd. Vanaf 18 juni wel een aantal dagen bruine afscheiding gehad, voornamelijk bij het afvegen. Was dit een menstruatie? Ik heb maandagavond getest maar was negatief... Liefs, Joyce
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jouw situatie heel erg lastig oordelen vind. Ik denk dat het een gevalletje afwachten is. Eventueel kan de huisarts een bloedtest bij je afnemen?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik jouw situatie heel erg lastig oordelen vind. Ik denk dat het een gevalletje afwachten is. Eventueel kan de huisarts een bloedtest bij je afnemen?
Ja ik denk dat ik sowieso eens naar de huisarts moet. Het duurt nu wel erg lang allemaal... Zal ik wel nog opnieuw testen met ochtend urine?
Heb je ovulatie testen gebruikt/getemperatuurd? Zo niet dan weet je niet hoe ver je bent en kan je beter uit gaan van je langste cyclus om te spreken van overtijd