Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Gaan jullie ondanks jullie zwangerschap naar het strand? Ik ben nu iets meer dan 26 weken zwanger en zou graag lekker naar het strand willen met het mooie weer. Maar kan dit kwaad voor de baby? Ik heb een getinte huid dus denk dat ik niet snel last van pigment vlekken zou krijgen. En kan je tijdens je zwangerschap nog wel gewoon zwemmen in buiten water bv bij een recreatie plas of zee? Ben namelijk een beetje bang dat ik dan een infectie krijg ofzo. Groetjes Chanel.
Volgens mij kan je gewoon lekker naar het strand hoor. Ga ik denk ik straks ook nog wel doen. Recreatiemeertjes heb ik het zelf eigenlijk niet zo op, want met meerdere dagen warmte ontstaat daar meestal blauwalg. Wel is het heerlijk om daar gewoon te zonnen. Als je last krijgt van een zwangerschapsmasker zou ik gewoon een petje opdoen. Zonnen heeft zover ik hier gelezen heb geen kwaad voor je baby, je buik verbrand alleen iets sneller. (dit heb ik zelf trouwens ook al ondervonden) en je wordt sneeler bruin door het extra pigment dat in je huid zit Hopelijk kan je hier wat mee, nog veel zonplezier!! 8) xxx Marijke
Hoi Marijke, Dank je wel voor je antwoord. Wat je zei over recreatie meertjes kan wel kloppen ja. Zal ik me vriend toch over moeten halen om naar het strand te gaan. Jeetje wel vervelend dat je buik verbrand is, hopelijk doet het geen pijn. Zal daar denk ik niet zo snel last van hebben, ik ben namelijk een mix van Javaans/Ned. Groetjes Chanel