Hallo, al een aantal maanden geleden hadden wij met mijn ouders overlegd dat Ivan van hun een loop auto zou krijgen voor zijn verjaardag. Alleen nu begin ik een beetje te twijfelen of dit wel de juiste leefdtijd is om het hem nu al te geven? Daarom ben ik heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover. Hebben jullie dochter/zoon er één en wordt er veel mee gespeeld en vanaf welke leefdtijd zo'n beetje? Wat ik anders kan bedenken om te vragen is een driewieler met duwstang van Little Tikes of de toet toet garage. Het gaat trouwens om dit model;
Geen ervaring met zo'n loopauto, maar die je veel ziet van plastic zijn prima voor de eerste verjaardag. Hebben ze dan al echt wel wat aan hoor!
Wij hadden zelf zo'n model gekocht en hij kreeg een plastic loopauto van zijn peettante en wat een succes! Die van ons wordt niet mee gespeeld. Daar vind hij niets aan
Oke, hoe krijgt van opa en oma de toet toet garage en kleertjes Vandaag met een korting bon de toet toet brandweerkazerne gehaald voor hem, kan hij die er ook bij krijgen.
Wij hebben ongeveer dezelfde, de zilvere variant, mijn zoontje speelt er veel mee vanaf ong 13/14 maanden, groot succes hier dus!
Bij ons precies dezelfde gegeven voor eerste verjaardag. Groot succes, beide kids (3 en 5) spelen er nog steeds mee!
Ik zou gaan voor de driewieler met stang! Denkt dat de loopauto meer iets is voor de 2e verjaardag.... Hij is trouwens erg leuk, mijn dochter wou er gisteren niet meer uit in de winkel
hier ook loopauto voor eerste verjaardag! en wat een succes duurde wel even voor ze er zelf op kon maar nu crost ze rond!!
Hier was de loopauto (plastic) vanaf de eerste dag een succes. Kapotte schoenen verzekerd, . Hij is nu twee en speelt er nog wel mee, maar eigenlijk is hij er lichamelijk te groot voor.. Wat dat betreft is de loopfiets nu weer een voltreffer geweest!