Onze dochter eet geruime tijd al gewoon met de pot mee. Maar als wij friet aten dan gaf ik haar 'gewoon' eten. En wel een paar frietjes van ons maar nooit als 'hoofdeten' zef maar. Vanavond eten wij dus friet kan ik haar ook gewoon friet als avondeten mee laten eten? Stuk frikadel erbij? Hebben ze daar genoeg aan? En kwa groente? Of maakt een keer geen groente niet uit?
Hier eten ze dat best weleens mee. Paar patatjes, komkommer, tomaatjes en paprika, zelfgemaakte appelmoes en een halve kaassoufflé. Zelf vind ik dat niet zo'n punt
Ik geef meestal frietjes ipv aardappelen dan en een stukje frikadel maar dan ook nog bv een half potje of een beetje dopertjes en worteltjes erbij.
Ik neem aan dat je niet dagelijks friet eet. En dat de rest van e maaltijden gewoon gezond zijn. En keer uit de band springen is geen probleem lijkt me. En als je je toch druk maakt om de vitaminen zou je wat salade erbij kunnen maken. Of rode kool (vin ik zelf heerlijk bij frietje zuurvlees) of fruit als toetje
Hier eet ze gewoon frietjes mee. We eten niet zo vaak friet dus die ene keer dat we t wel eten geen probleem.
Nee eten we zeker niet dagelijks. We eten doorgaans gewoon gezond zeg maar. Ik maak er wat erwten en worteltjes bij en wat appelmoes volgens mik wordt dat smullen voor haar.
wij geven hem (nu 19mnd) altijd eerst een potje of een bakje uit de vriezer, dan gaan wij daarna friet eten en krijgt hij ook enkele frietjes. Hebben nu ook 2/3x bij Ikea gegeten, dan krijgt hij gewoon kindermenuutje friet, maar eet nog niet de helft.
Ja hoor, hier eten ze ook gewoon frietjes mee en ook frikandel als we dat toevallig eten. Meestal 1 keer in de week of 2 weken.
Juffie, B.eau eet frietjes mee. Hij vindt het zooooooooo lekker!! Ik geniet zo van hem als hij dat naar binnen propt . Appelmoesje erbij. Verder eet hij elke dag fruit en groente. Dus die ene x in de zoveel tijd...
Ik geef mn kindje de eerste paar jaar geen frietjes vind het zelf niet nodig dat hij frituurvet en zout binnenkrijgt. Kan beter iets alternatiefs aanbieden zoals groenten. Maar is mijn mening he. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten.
Gelijk heb je! hier eet ze vanaf der 1 jaar gewoon friet mee hoor, ze is er gek op! lekker met kipnuggets etc. en soms wat appelmoes. Wij eten het meestal 1 keer in de 2 weken!
hier eet ze sinds 11 maanden gewoon volledig mee dus ook frietjes. dat eten we eens in de zoveel tijd en lekker dat ze het vind ! moet kunnen hoor hoop dat ze ervan genoten heeft
Hier eet ze sinds dr verjaardag gewoon patat mee als wij het eten, eens in de maand ofzo? We bakken het zelf in zonnebloemolie en de patat is zoutloos, ze krijgt er appelmoes bij en eet zo een hele frikadel weg, zolang het niet elke week is zie ik het probleem niet en geniet ik van een heerlijk smullende dochter.
Heel erg... Maar wij hebben eigenlijk altijd wel wat diepvriesgroente op voorraad en sinds onze zoon met ons mee-eet serveer ik dus doodleuk doperwtjes of bloemkool bij de friet. Ik vind het eigenlijk een beetje gênant dat ik zo braaf geworden ben, haha. Ik geloof dat onze zoon wel iets ouders was toen hij voor het eerst echt friet mee at. Maar echt zeker weten doe ik het niet.
Hier eet zoon ook met de pot mee alleen heb ik dat dus ook dat ik zo degelijk ben geworden dat er wel groente bij moet (zelf vind ik het niets bij vette hap groente erbij maar voor mijn zoon moet het wel ) Nu hebben wij het "geluk" dat onze zoon er maar bar weinig aan vind aan vette hap. 3 patatjes meer neemt hij niet, daarentegen is meneer gek op chinees, loempia's en visfrietjes.