Meestal koop ik in augustus een winterjas voor de kids. Ben alweer heerlijk aan het snuffelen. De jongens passen allebei hun winterjas nog, dus dat is positief voor het budget voor ons meisje. Ik zoek een winterjas in maat 86 of 92. Maximaal 80 euro. Hebben jullie al een jas en kunnen jullie mij inspireren?
ik koop een jas van zeeman.. en als ze eruit gegroeid is nog 1 maar dan bij wibra.. en ik koop hm ook pas als het koud begint te worden omdat ze dan de winterspullen weer in de sale gooien.
Als ze klein is zou ik het niet te duur maken. Ze groeien er snel weer uit. Ik had vorig jaar 86 toen ze net in maat 80 zat. Ik ga m tzt passen. Voor nu is ze zomer nog niet voorbij dus ik ga ook nog niks kopen.
Ik kan er nu een overnemen in maat 68 voor 2,50. Maar twijfel of ik dat moet doen. Onze dochter gaat nu naar maat 62 toe, broeken en rokjes zijn nu nog te wijd in 62. Ze is van mei 2014. Wat is wijsheid, deze overnemen voor 2,50 en dan hopen dat ze deze aankan of toch nog even wachten en dan wellicht een (tweedehands) in maat 68 of 74 kopen
Vorig jaar een witte jas van Air-force gehad. Erg fijne jas. Voor komende winter twijfel ik om er weer een te halen, maar dit x bruinachtig omdat ze nu loopt en wit zo zwart is.
Voor 2,50 zou ik het er op gokken! Zou moeten passen denk ik hoor, zeker als ze nu pas naar 62 gaat. Maat 68 is een maat waar ze vaak heeeeel lang inzitten!
Dit staat mijn dochter niet. Maar het lijkt me een heerlijk warme jas! Die heeft echt wat kleur nodig om haar bleke, blonde koppie wat op te halen. Ik denk dat het bij ons deze wordt:
On topic, had ook item geopend hierover dan over de maat. Uiteindelijk nu toch gekocht want ben helemaal verliefd op deze jas. Jas van V&D, van Frendz. Zoniet zo wel meer leuke jassen daar gezien. @Maria1983 Eh voor 2,50 doen natuurlijk. Grote kans dat ze die aan kan en anders ben je 2,50 kwijt nouja dat is geen ramp lijkt me.