Goeiemorgen, Ik heb per ongeluk de verkeerde pampers gekocht, normaal heb ik altijd de gewone met de sluiting aan de zijkant en nu heb ik per ongeluk de pants gekocht. Dus een broekje, de maat is wel goed. Ik heb er 3 pakken van (ze waren in de aanbieding) en voor ik er een open maak vroeg ik me af of er hier mama's zijn die ze gebruiken en of ze een beetje fijn zijn? Anders ga ik ze misschien maar terug brengen. groetjes!
Ik vind ze alleen handig bij kinderen die zindelijk zijn of er flink mee bezig zijn. Mijn dochter draagt er `s nachts eentje. Ik vind ze helemaal niet handig bij onzindelijke kinderen als mijn oppaskids ze aan hebben vraag ik altijd de ouders de keer erna weer gewone luiers aan te doen en mee te geven. Bij een poepluier zijn ze zo onhandig, ik leg altijd onder de vieze luier de schone luier. Plastic zak ernaast zo veeg ik het ergste weg, dan haal ik de vieze luier pas weg en als de billetjes schoon zijn leg ik ze op de schone luier. Bij die broekjes gaat dat dus niet, nee niets voor mij!
Ok, bedankt voor je reactie. Had nog niet eens aan een poepluier gedacht, maar dat lijkt me inderdaad erg onhandig! Ga ze toch maar proberen te ruilen.
Ik had ze ook per ongeluk gekocht. Ik heb 2 pakken. Ik vind ze niet heel erg fijn, maar ook geen ramp. Er zitten er maar 30 in per pak dus het komt wel op...
Ik vind ze wel handig. Dochter weigert te liggen dus ik moet haar staande verschonen, dan is zo'n broekje echt een uitkomst.
Ik gebruikte ze altijd voor de nacht, met gewone luiers lekte ze aan de voorkant door bij haar buik. En daarna tijdens de zindelijkheidstraining overdag.
ik vind die pant echt 3x niks zelfs van pampers niet! ze kruipen altijd tussen de billen van mn dochter.. urine/ontlasting loopt er langs,,nee geef mij maar de gewone
Ik vind ze ook niet geweldig en gebruik ze liever niet meer. Toen mijn dochtertje een poepluier had, stond ik ook even te kijken van.....wat nu? Maar je kunt de broekjes gewoon openscheuren aan de zijkant. Net als bij een zwemluier.
hier ook pants. ik vind ze handig aangezien ons ventje niet graag ligt tijdens verschonen. Poepluier moet geen probleem zijn want je scheurt de zijkanten los als je gaat verschonen. Net als zwemluier dus. Die moet je ook scheuren aan de zijkanten als je m uit wilt doen ipv als broekje naar beneden trekken
Ik heb ze ook voor onze dochter, alleen van Kruidvat. Gebruik ze afwisselend met gewone luiers. Vooral na het douchen vind ik het handig, kan ze er zo instappen... En idd, gewoon aan de zijkanten open scheuren, dan is het net als een gewone luier verschonen.
Het aan en uit doen is geen probleem, zelfs erg handig. Hier het probleem dat er lekkage komt omdat de bovenkant niet goed aansluit. Een maatje kleine ook niet. Toch maar weer aan de gewone gegaan dus.