Worden jullie kleintjes ook wakker van jou of partner?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    .. Hier wel heel vaak. Als we naar boven stiefelen bijvoorbeeld. Of als mijn man er uit moet om te gaan werken worden ze ook vaak wakker. Wij hebben een 'oud' huis en alles kraakt en doet dan. En wij hebben 2 van de 3 kinderen dat echt lichte slapers zijn :x Justin word ook bij t minste geringste wakker en als papa de deur uit gaat, ziet die Justin altijd voor t raam bij zijn slaapkamer staan. Dit betekent dus dat hij al om kwart voor 6 wakker is.. Wie heeft dit ook?

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    oeh dat is erg! hier niet gelukkig

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bij ons is dat idd ook weleens. Soms zitten ze net in een lichte slaap ofzo en dan denken ze ok, opstaan! En een andere keer kun je een bom af laten gaan...?!

Bij ons is het bv als mijn vriend om 6.15 opstaat en de oudste dat hoort.. Gelukkig gaat hij 9 vd 10 keer wat zingen of spelen en haal ik hem er om 7uur/half 8 uit. Dan maar op tijd naar bed smiddags..

Heel erg vervelend he?! Maar je doet er niets aan...

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    De jongste wordt heel snel wakker. En het erge is, de wekker gaat al om half 6 voor m'n vriend.
    Dus als hij dan opstaat, deur opendoet en de trap afloopt, begint zij vaak al wat te murmelen. Vaak slaapt ze dan nog wel even verder, maar ook vaak genoeg niet.
    Ze wordt ook soms wakker als ik 's avonds voor het slapen gaan nog even bij haar kom kijken. En vervolgens huilen, maar ja, ik kan niet rustig slapen voordat ik bij haar gecheckt heb dus het zij zo ;)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook een vrij lichte slaper maar minder erg dan het geweest is. Hier werd ze na een >6 maanden ook wakker als ik 's avonds bij haar ging kijken. Daar ben ik toen mee gestopt.
    Ik vertrouw er maar dat ze er goed bij ligt en alles goed gaat.
    Maar hier ook vaak als we naar boven gingen of weer naar beneden. Of als ik beneden wat laat vallen, de hond blaft, deurbel, etc.
    Momenteel gaat het beter. Ze wordt in elk geval niet meer wakker als wij naar bed gaan. 's Morgens soms maar meestal niet meer als papa naar z'n werk gaat.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die van ons echt niet.. Laatst zelfs: hij had 's avonds een plasongelukje gehad, en dat ontdekten we toen we naar bed gingen. We hebben hem naar ons bed getild. Zijn bed verschoont, en hem teruggebracht. En dat alles met 2 keer een half ooglid open..

Of die keer dat zijn reiswekker op een meter van zijn hoofd afging perongeluk. Wij hoorden het op onze slaapkamer, en hij sliep nog toen we dat ding uit gingen zetten..

Dus herkenbaar is het niet echt ;)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nee, ik herken het gelukkig niet... Sil slaapt over het algemeen erg vast, dus als wij naar boven gaan, kunnen we hem rustig nog even recht leggen, toedekken en een kus geven, zonder dat hij ook maar een spier vertrekt. We hebben hem zelfs al 2 keer gewoon al slapend verschoond bij een nachtelijke poepbroek!

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.341
    113
    Gelderland
    Ja herkenbaar!

Mijn zoontje wordt in inmiddels niet meer wakker als we s'avonds bij hem gaan kijken en op de dag slaapt hij ook redelijk vast. Maar ik moet wel opletten dat ik niet te snel veel lawaai maak in huis. Hij moet wel echt slapen. Mijn vriend zijn wekker gaat altijd om kwart over 7 en dan wordt mijn zoontje dus ook wakker. Als ik er eerder uit moet niet maar ik doe een heel stuk zachter in de ochtend ;) papa loopt gerust met zijn schoenen aan boven en trekt de wc door enzo,haha.
    Ik zit er wel aan te denken om zo langzaam aan de deur op zijn kamer helemaal dicht te doen. Misschien helpt dat?

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ja Cristiano wordt altijd wakker als zijn vader binnen komt!

Hij houdt er totaal geen rekening mee dat de deuren best wel geluid maken als die dicht gaan! En fluisteren voor hem is gewoon normaal praten. grrr... Cristiano wordt snel wakker!

10. mama van sem

mama van sem Actief lid

10 mrt 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeel herkenbaar! Gelukkig gaat het nu wat beter maar eerder werd hij wakker van alles! Een brommer of een spelend kind op straat...wakker!!
    Gelukkig nu niet meer zo snel, maar we moeten echt wel een beetje zachtjes doen als hij slaapt...
    Ik ben een enorm vaste slaper, maar mijn vriend een enorm lichte slaper....appel- valt- niet -ver- van- de -boom- gevalletje

11. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Zeker herkenbaar. Ik sta om half 6 op en ga douchen. De badkamer is naast zijn kamer. 8 vd 10 keer wordt hij wakker dan. Soms slaapt hij verder en soms ook niet. En 's avonds poetsen wij onze tanden in t donker. Als we t licht in de badkamer aan doen gaat er ook zo'n afzuiger aan voor t vocht. Ook dan wordt hij vaak wakker.

Deel Deze Pagina