Vraagje eigenlijk niet over bv... Hidde krijgt elke ochtend bambix met bv, omdat ik een goede diepvries voorraad had. Die is nu al veel kleiner geworden. Ik kolf soms nog wel wat extra, maar niet genoeg voor elke dag 100cc pap. Nu wil ik graag kv kopen voor de pap, iemand suggestie voor welke fijn is voor pap? En qua smaak niet zoveel afwijkt?
Friso was hier het enige wat mijn oudste (die bijvoeding nodig had) en zijn vriendinnetje (wie na zes maanden geen bv meer kreeg) lustten.
Ik zag gisteren in de winkel dat je kv ongeveer alleen met kilo kan kopen Beetje belachelijk voor wat bambix... Nu zit ik eraan te denken om gewone melk te gebruiken, vanaf wanneer kan dat? Ik heb gegrepen vanaf 1 jaar zeker, maar verdund misschien voor de bambix eerder?
Maar hoelan ben je van plan die pap te geven dan? Als t 2 weken is heefr dat geen zin maar langer natuurlijk wel Bij friso zit 2x400 in een pak Ik geef 3 flesvoedingen per dag en doe ongeveer een week met een pak... Dus hoj zal heus geen half jaar in je kast staan dan
Het gaat over een paar keer in de week 100cc. Dus als ik geen gekolfde melk over heb zeg maar. Hij krijgt ook yoghurt en roomkaas. Geen reactie opgehad gelukkig! Ik heb begrepen dat gewone melk niet genoeg vitaminen etc heeft, dat is geen probleem want de rest van de dag krijgt hij bv. En het bevat teveel eiwit? Voor eens per dag een beetje lijkt me dat ook geen probleem.
Oow nee als je t zo weinig gebruikt is het niet handig Hebben ze geen kleinere pakken toevallig? Anders laat je hem eerst af en toe een beetje koemelk drinken kijken of dat goed gaat en als dt zo is pap van maken En dan gewoon volle melk
Met negen maanden mogen ze best wat koemelk hoor. Rustig aan mee beginnen inderdaad dan komt dat best goed.
Friso en veel huismerken komen in twee pakjes van 500 gram. Met elke dag een bordje pap krijg je dat wel op binnen 1 maand is mijn ervaring.