Hoi meiden, Ik stel deze vraag namens ee nvriedin van mij. Haar dochtertje is in oktober geboren en krijgt volledige bv. Nu is zij weer aan hetw erk en was van plan de melk af te kolven en dan met de fles te geven, vanwege reistijd van de werkplek naar het kindje om te voeden. Alleen haar dochter weigert de fles pertinent. Verschillende, flessen, spenen manier van vasthouden geprobeerd. En niets werkt. Hebben jullie nog tips?
Ik heb ook een flesweigeraar (gehad). Deze fles is echt wonderbaarlijk Breastflow flessen en hij drinkt hier nu eindelijk hele voedingen uit. Hij is meteen door de crecheleidsters op andere flesweigeraars getest en die gingen ook om. Wat ik op het begin heb gedaan / heb gevraagd is om al opgewarmde geweigerde melk dan maar met een lepeltje te geven. Dat ging anders na een uur toch de gootsteen in en alle ml's zijn dan welkom he?
Oh wat lijkt me dan lastig.. hier gelukkig geen last van.. de fles is nooit een probleem geweest..hoop dat andere dames meer kunenn helpen..
Hier ook een flesweigeraar gehad. Net 2 weken voor ik moest werken, erg vervelend. Ik geef effe wat tips, misschien weet ze ze al: - niet zelf de fles geven, maar iemand anders - zelf niet in de ruimte zijn waar de fles wordt gegeven, om soms zelfs niet in het huis - de fles in een andere omgeving geven - verschillende spenen, flessen - proberen of warme/koude melk verschil maakt, sommige kindjes willen het heel warm en andere juist kouder. Sommige kindjes willen geen melk die ingevroren is geweest - de speen stevig, dwingend in het mondje duwen (gehoord van vk) WEns haar iig sterkte. Bij ons lukte het op het kdv wel, die hebben toch weer andere manieren en dan is mama er niet bij dus kan ze ook niet daarna toch de borst krijgen.
De tip met het lepeltje heb ik ook gister gegeven misschien dat het dan op een gegeven moment wel gaat. Iemand anders de fles laten geven weigerd het meissie ook. Maar misschien kan ze nog iets met de andere tips. Ik zal het doorgeven, bedankt alvast. Als het lukt horen jullie het.