baby wil kruipen maar waar ????? speel kleed ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik had in het begin een 2 persoonsslaapzak genomen en dan open geritst, kon daarna zo de wasmachine in

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Bij Ikea hebben ze ook best grote speelkleden, die niet verschuiven als je kindje er op gaat kruipen. Alleen blijven de kindjes meestal niet "netjes" op het kleed. Althans die van ons niet.

3. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
  4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Die hebben wij ook. Hij kan gewoon in de wasmachine en is zo weer droog - dat is makkelijk als er toch haren op komen of als je kindje het kleed vies maakt ;)
    Voor op vakantie/onderweg hadden wij het Vakantiekleed van de Hema mee. Een soort heel groot boxkleed met een plastic onderkant, zodat je hem ook makkelijk buiten kunt gebruiken. Ook die kan in de wasmachine.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

waar koop je die? mij lijkt het ideaal voor buiten onder het zwembad

6. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hier ook een (tweepersoons) dekbed!

7. happymama

happymama Niet meer actief

@snoopy , die puzzel letters voor op de rond is wel een goed idee zal meteen ff gaan kijken . we hebben n net in de voortuin nieuw gras daar is smiddags ook lekker de zon weg dus daar kan ik ze natuurlijk ook neerleggen denk ik nu aan

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Intertoys verkoopt ze en ik denk wel iedere speelgoedwinkel. Laats hadden ze ze ook bij het kruidvat;)

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Je kunt ze idd overal neerleggen zijn ideaal! Al vind mijn dochtertje het nu het leukste om alle letters er iedere keer uit te halen en weer in te doen hihi:D

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hier ook twee honden maar alle haren weg is niet te doen. heb je net gestofzogen dan... liggen ze er al weer. En aj met de eravring van nummer 1 op hte speelkleed is de eerste weken nog te doen, maar dan.. gaan ze inderdaad de hele kamer door.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

kun je niet gewoon een oude deken gebruiken? lekker groot genoeg toch

12. mona23

mona23 Niet meer actief

ik zou je het geld bespraren. als je kleintje kruipt blijft hij echt niet op een kleed liggen. Mijn ervaring is dat het het kruipen alleen maar belemerd. kunnen ze niet goed schuiven.

ik denk toch maar de haren voor lief nemen.

13. KyraB

KyraB Lid

6 dec 2008
    72
    0
    0
    Ik heb ook een hond en pas geleden het speelkleed van kidsimpulz gekocht. Ideaal want je kan het aan beide kanten met een doekje schoonmaken. Dus erg handig tegen haren van de hond, maar ook spuug en kwijl!

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    sluit me hier helemaal bij aan. Als je kindje kruipt gaat het de hele kamer door. Gewoon 2x per dag stofzuigen en dweilen en een paar haren gaan ze niet dood van

15. adi

adi Niet meer actief

Om te leren kruipen is het wel fijn dat ze op iets van tapijt of van die schuimletters ligt, want dat is stevige ondergrond en kan een kleintje veel beter vooruit dan op de gladde houten vloer.
    Als ze eenmaal kruipt is die gladde vloer ook geen belemmering.

En ik heb geen honden, maar bij mij zou de ruimte voor mijn kind op de eerste plaats staan en dan de ruimte voor een hond. En ik zou het vreselijk vinden als mijn baby een hondenhaar in haar mond krijgt, bah!

16. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik had hier ook problemen mee..
    nu met het mooie weer heb ik besloten om de honden in de keuken te doen, plankje ervoor...
    zo komen ze niet meer in de woonkamer.
    de bench staat in de keuken, de hele dag de achterdeur open...
    en zo heb ik heb geen last meer van de haren, en de honden kunnnen doen wat ze willen in de keuken en de tuin....

(ze zitten niet dag en nacht in de keuken hoor, meestal laat ik ze nog wel een paar keer per dag in de kamer) .. maar dit is echt t enige dat helpt... een speelkleed enzo is echt niets. want voor je het weet kruipt je kleintje de hele kamer door opzoek naar spullen waar ze niet aan mag komen :p

17. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey

Hier ook 2 honden, ik werd/word ook gek van de haren. Nu met dit mooie weer, zijn ze de hele dag buiten. Ik weet natuurlijk dat niet iedereen die mogelijkheid heeft maar ik doe ze naar buiten, ga stofzuigen en dan komen ze pas weer naar binnen als de kleine naar bed is. We gaan wel samen af en toe bij de honden zitten zodat ze wel de aandacht krijgen, en wandelen natuurlijk. Maar ik had eerst ook een kleed neergelegd en het enige wat ze deed was eraf rollen/kruipen dus het had ook geen zin, en in sommige gevallen toch de haren voor lief nemen, al is dat soms erg moeilijk!

18. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een groot picknickkleed van de Prenatal. De onderkant is van plastic en de bovenkant van fleece. Ik vind hem ideaal!

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Maar dat weet je als je dieren hebt.
    Ik durf van mezelf te zeggen dat ik echt heel schoon ben en een absolute poetsmiep maar met 3 katten in huis zitten er overal weleens haren. Tja, helaas pindakaas...

20. adi

adi Niet meer actief

Ja ik begrijp het hoor, je kunt er niet omheen. Ik heb nu zelf veel last van haar uitval en ik zie soms mijn haren op de kinderen ronddwarrelen (ook bah :)). Nu vergelijk ik mezelf met een hond hahahaha

Maar ik bedoelde meer, dat ik het probleem omgekeerd zou maken. Dat mijn honden geen ruimte meer hebben OMDAT het kindje gaat kruipen. Dus dat ik de ruimte voor het kind voorop zou stellen op de ruimte voor de hond. En de baby niet in de box of in de stoel houden omdat een hond rondloopt. Dan de hond maar in de keuken of buiten...

Deel Deze Pagina