Gewoon hopen dat je kind snel gaat lopen, ben je van dat probleem af, haha! Nee gekheid, ik zit met hetzelfde probleem. Heb me er ondertussen ook maar een beetje bij neergelegd. Zuig en dweil erg vaak, beetje haren gaat ie idd niet dood van. Is goed voor de weerstand zeggen we dan maar !
Iemand schreef dat je over een paar weken niets meer aan een kleed hebt, omdat je kindje dan overal heen kruipt. Nou, om te beginnen is het helemaal niet gezegd dat je kindje binnen een paar weken overal heen kruipt. Dat kan ook nog een paar maanden duren hoor, dat weet je niet. Maar dan nog; mijn dochter speelt nog steeds graag op haar speelkleed (en ze kruipt al een tijd). Het ligt gewoon in de kamer en is 'haar' speelplek; ook als ik haar ergens anders weghaal, zet ik haar op het kleed. Haar kleed. Ze kruipt inmiddels wel het hele huis rond, maar haar kleed blijft haar startplek.
Ik heb een kortpolig vloerkleed gekocht. Hier hebben ze goed "grip" op..Je kunt op deze manier nog voor leuke kleurtjes kiezen of neutraal wat in de woonkamer past. Na het spelen oprollen en opbergen, echt ideaal. En niet zo belachelijk duur als die speelkleden. Bijkomend voordeel, je kunt zo'n kleed ook makkelijk buiten neerleggen. Dus je slaat 2 vliegen in 1 klap
die foam letters werken het beste. Zijn goed stroef , dus veelmakkelijker om de knieen ook onder het lijfje te krijgen voor zo'n kleintje en ideaal schoonmaken. Je kan ze stofzuigen maar ook even afspuiten buiten en klaar. bij elke speelgoedwinkel voor 8 -15 euro, kan je een set krijgen.
Hier had een kleed dus totaal geen zin. Mevroi belieft niet op een door mij afgebakende ruimte te verkeren, haha! Die maakt zelf mooi wel uit waat ze kruipt of niet. Wij hebben een dakterras met houten planken en we hadden van die grote stukken nep-gras gekocht daarvoor. Nou, dat is dus totaal niet interessant, die houten planken zijn pas interessant! En die haren, ach. Wij hebben dan poezen maar ik ga me daar niet druk over maken hoor. Zand schuurt de maag, zeg ik altijd maar!