Bij ons op de kdv hebben ze een wagenbak met een soort constructie aan een veer, als die kleintjes trappelen dan beweegt die bak een beetje deinend. Eigenlijk elke gup is verslaafd aan dat ding (in goede zin). Onrustige kindjes, net als g destijds die heel veel spanning in dr lijf had, lagen binnen notime als een zeester te chillen er in. Je hebt ze ook als wieg (als in slaapplek) met een wandconstructie, plafond of staander.
Ja zou ik kunnen proberen. Alleen ze spuugt al regelmatig dus voor mijn gevoel is nog sneller weer voeden vragen om problemen. Maar zou ook wat meer kleine flesjes kunnen proberen natuurlijk. Spelen met tijden doe ik sowieso hoor, haar slaap is me kostbaar dus als ze slaapt maak ik haar zeker niet wakker, tenzij het echt 4,5 uur geleden is ofzo en ze al lange tijd slaapt, maar dat komt bijna niet voor. Jij hebt echt een snacker dus Hier drinkt ze vaak wel alles op wat we haar aanbieden.
Bedankt voor je verhaal! En inderdaad herkenning is zeker fijn, hoe vervelend ook! Hier lijkt het nu wat te verbeteren, zeker de ochtend slaapt ze vaak wel en de middag met een beetje geluk ook een slaapje. Ze lijkt te wennen aan het inbakeren in de puckababy, dus we leggen haar nu consequent in wieg of kinderwagenbak, ingebakerd en met white noise maximaal een uur nadat ze wakker is. Daarnaast is het ook fijn als ze gewoon wat groter worden, dan kunnen ze wat langer wakker zijn en is vaak de ergste onrust voorbij. Maandag een afspraak staan bij de osteopaat, dus kijken of zij nog wat kan betekenen voor ons. Oh en we zijn gisteren op advies van het CB toch overgestapt op pepti. Dat nu eerst maar eens 2 weken proberen. Ze heeft er in elk geval al een goede poepbroek van gehad, verder merk ik nog niet zoveel verschil. CB gaf zelfs de tip om haar anders maar op d'r buik te leggen, dat hebben ze nog nooit geadviseerd dus ze begrepen mijn frustratie wel een beetje denk ik.
Hmm ja dat spugen is wel lastig… Maarja idd met kleinere flesjes…. Je zou het kunnen proberen, wie niet waagt….. Ja dat snacken is echt vervelend hoor haha hij drinkt alleen in de nacht gewoon door als ie slaapt… verder veeeel te veel afgeleid… Drinkt ook alleen in de maxi Cosi,bed, kinderwagen… en dan ook meestal de helft. Als ie bij je zit zijn het echt 5 slokken ofzo…. Veel te afgeleid En normaal eten eet ie helemaal niet… Nja goed ik hoop dat je er een beetje uit komt en iets vind wat werkt
Nog even een update. Toch wat stappen gemaakt de afgelopen dagen. Ze doet vrijwel elk slaapje in haar wieg. Haar bij ons houden werkt toch niet, dus dan maar gewoon in bed en dit deed ze eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ze viel zelfs gisteravond om 20.00 in haar bedje in slaap. Omdat ik weet dat iets anders toch niet werkt, kan ik het nu beter volhouden. De andere 2 had ik bij even huilen allang uit bed gevist en bij me genomen, maar dat heeft bij deze dame geen zin. Vandaag een wat mindere dag, ze huilt elke keer als ik d'r in de wieg leg, dus dan kijk ik het even aan, heb namelijk het idee dat ze door te huilen ook kan ontladen/ontprikkelen en als het echt niet lukt ga ik naast d'r zitten en strijk over d'r hoofdje tot d'r ogen dicht vallen. Ook vandaag wat kortere slaapjes en meer gerommel tussendoor, maar we houden vol want dit is denk ik wel wat zijn nodig heeft. Wanneer ze nu wakker is huilt ze namelijk amper meer, dus al het huilen/krijsen was denk ik echt oververmoeidheid, arm kind. De pepti blijf ik nog wel even geven, mocht deze stijgende lijn blijven dan gaan we als eerste de pepti denk ik weer afbouwen, maar dat zien we dan wel. Bekijken het nu maar per dag en ik geniet van elk momentje dat ze even slaapt. Oh ja en sinds woensdagavond niet meer gepoept, dus best kans dat ze daar vandaag last van heeft. Hopelijk snel weer een volle poepbroek.
Wat fijn zeg! En heerlijk dat ze minder huilt als ze wakker is. Blijft toch speciaal hoe je kinderen zo verschillend kunnen zijn hè. Hopelijk snel een volle luier zal vast opluchten!
Maandag bij de osteopaat geweest en ze lijkt al een stuk beter in d'r vel te zitten! Zijn gestart met probiotica en daarmee poept ze nu goed! Ook zat d'r nekje aan 1 kant vast waardoor ze voorkeur had voor rechts, dat is nu al helemaal verholpen, ze draait netjes alle kanten op. Slapen doet ze nog steeds niet lang of veel, maar ze is vandaag 2x bij ons in slaap gevallen nadat het in d'r bedje niet lukte. Ze verzet zich nog steeds even maar als je d'r dan stevig tegen je aanhoud geeft ze zich snel over en terwijl ik dit typ zit ik met een slapende baby op de bank. Dat was al weken geleden. Over 2 weken nog een keer terug naar de osteopaat en dan kijken of we kunnen stoppen met de pepti, want geloof niet dat het KMA is.
Heb je al een inbakerdoek van pacco? Omdat je het over heel stevig vasthouden hebt. Die doeken werkten hier het beste. Anderen doeken wurmden ze zich uit en in een puckababy hadden ze veel te veel ruimte.
Die heb ik inderdaad ook maar vond ze niks. Ze heeft graag d'r armpjes gebogen en in de puckababy kan dat en als ze eenmaal goed slaapt belemmert dat haar ook niet, ze mag gewoon wat minder eigenwijs zijn
Ah jammer dan helpt dat ook niet. Hier verder een lieve baby, maar ook eigenwijzer dan goed voor hem is. Geniet echt wel van dat kleine, maar ik weet dat het weer veel makkelijker is als ze eenmaal 1,5 zijn.