Hallo. ons zoontje van 17 dagen wil niet in zijn bedje slapen. Hij huilt en schreeuwde dan zo hart data echt door merg en been. eerst dacht ik buikkrampjes want zo gauw we hem op zijnbuik legde was hij rustig. Maar nu wil die niet meer in bed liggen. zo gauw we hem in de box bij ons leggen of het goed. Alsof hij het idee moet hebben dat wij in de buurt moeten zijn want s nachts gaat het wel goed. iemand van jullie tips ? Hij kan toch niet de hele dag beneden zijn ? Al hoewel hij dan wel gewoon slaapt lijkt me dat niet normaal.
17 daagjes nog maar, hij wil gewoon het liefst bij jou in de buurt zijn, heel normaal, dus gewoon lekker beneden houden
Ben zo bang dat die dan zo gezegd 'verwend' wordt en dan strax helemaal niet meer in zijn eigen bedje wil slapen
Welnee! Hij is zo lang bij je geweest, hij mist je gewoon. Lekker bij je houden hoor ♥ Lekker cliché, maar over 18 jaar slaapt hij echt wel in z'n eigen bed!
Oh joh, hij is nog zo jong! Dat komt echt nog wel! Zo'n jong baby'tje kan je echt nog niet verwennen hoor, die heeft dat allemaal niet door nog. Ze zeggen dat je ze pas vanaf een maand of 5/6 kan 'verwennen'. Maar ook daar zijn de meningen verdeeld over. Conclusie: gewoon lekker bij je houden nog!
Hier sliep hij ook weinig in zn bedje, maar gewoon op schoot. Meestal legde ik m dan wel over in bed of box, maar dan wel op zn buikje, anders schrok ie weer wakker. Is ook een echte buikslaper geworden. Ik zou me er nog niet zo druk om maken hoor. Gewoon af en toe proberen en als hij gaat huilen haal je m er weer uit, t gaat vanzelf beter. En in de box slapen vind ik ook al heel wat, die van mij is nog nooit in de box in slaap gevallen.
Komt vanzelf hoor! Ik liet mn dochter overdag vaak lekker in de kinderwagenbak slapen. Kon ze heerlijk liggen en was ze toch dichtbij.
Gelukkig is die van mij njet de enige ! Haha ik probeer hem.inderdaad ook wel eens in zijn bedje maar dan wordt die weer wakker en schreeuwt alles weer bij elkaar. De box gaat de ene x goed en de andere x wordt die na 10 min wakker. op zijn buik alleen in bed durf ik niet echt... ben bang dat dan jet gord gaat. in de box doe ik het wel
Wij lagen de kinderen toen ze nog zo klein waren in de wandelwagenbak en die stond dan in de box. Daar sliepen ze hoofdzakelijk overdag in. Mijn dochtertje sliep al behoorlijk snel op de buik. Dan sliep ze gewoon beter. Ze kon ook al erg snel haar hoofdje goed draaien. En inderdaad verwennen doe je ze nu zeker nog niet.
Met 17 dagen zou ik me er echt niet druk om maken hoor. Onze zoon heeft de eerste 4 weken op mij geslapen of tussen ons in op bed. Zo rond die 4 weken naar z'n eigen bedje gegaan en ging prima. Bij mijn dochter duurde die fase nog wel langer, die ging met 10 weken voor het eerst in eigen bedje slapen zonder mij in dezelfde kamer. Sliep daarna nooit meer op mij of bij ons in bed maar kon prima zelf in slaap komen. Dus lekker dichtbij je houden (ik vind idd slapen in de box ook al heel wat voor 17 daagjes!) zoontje hier ligt nu ook weer bij ons op de bank, hij heeft z'n avondje niet geloof ik, dus lekker bij ons!
Nee ik vond het eerst ook eng, maar soms moet je wat. Ik had een babyfoon met camera, dus kon hem goed in de gaten houden en zeker in het begin liep ik ook nog elke 10 minuten naar boven. Maar hij is wel een stuk beter gaan slapen toen hij alleen nog maar op z'n buik sliep. Waarschijnlijk wordt hij wakker doordat hij lekker warm met z'n buikje tegen jou aan ligt en dan opeens wordt omgedraaid en op z'n rug wordt gelegd in een koud bed, dat was hier in elk geval het probleem.
Fijn bij je houden, daar heeft hij behoefte aan. Mijn zoontje sliep tot vier maanden overdag beneden en tot veertien maanden 's nachts bij ons in bed. Nu komt hij nog de helft van de nachten naar ons toe en kruipt hij tussen ons in. Ik geniet er gewoon van, hij wordt al zo snel groot.
Meid zoek aub al mijn 100 geopende topics op waarin ik ook vroeg of ze ooit nog wel in eigen bed kon slapen. Ze is nu 5 maanden en slaapt sinds dat ze drie-vier maanden is bijna altijd in eigen bed. Geniet ervan, echt! Wat is het slapen een zwarte blz geweest uit mijn eerste maanden als mama. Iedereen zei toen tegen me : "geniet ervan, het komt goed" , maar kk geloofde dat niet. Nou wel, het komtgoed. Pak lekker een boek, zak chips en geniet
Hier sliepen ze in het begin gewoon beneden in de box en met een maand of 2.5 ben ik ze 's middags naar bed gaan brengen en de eerste dagen ging dat nog wat lastig, maar na een paar dagen zijn ze zonder problemen in hun bedje gaan slapen overdag.