Baby wil niet indalen (38 weken zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giraf, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    ons kereltje is ook pas na 40 weken ingedaald, had al eigenlijk geen hoop meer dat het voor de bevalling nog gebeuren zou!
    Uiteindelijk met 41.4 thuis bevallen.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Met 40+1 was eerste hier nog niet ingedaald.....
    Met 40+3 is hij geboren.....

hier trouwens niet gekeken of er achterliggende reden was dat hij niet ingedaald was......
    heb daar nog om gevraagd, maar mn oude vk zei letterlijk:
    We zien op het moment wel of dat het past.....;)

Achteraf is hij met de vacuum geboren en heeft gyn de bevalling overgenomen omdat vk het niet voor elkaar kreeg....
    ik was dus blij dat ik in het ziekenhuis was.....

ontsluiting en bevalling waren trouwens hartstikke vlot verlopen hoor... alleen het laatste stukje dus niet... hij kon het heuveltje niet over...
    Zoontje had ook een hoofdomtrek van 37 cm,..... dus denk toch dat dat de reden is van niet tijdig indalen....

mn tweede lag lang in stuit, maar daarna netjes zelf gedraaid en ingedaald...
    ik kies nu voor een thuisbevalling, MAAR als deze niet indaald, ga ik dus lekker naar het ziekenhuis....

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ons kindje is ook nog niet volledig ingedaald. Raar hoor dat je vk dat dan zegt over ziekenhuisbevalling en dat je ook al inwendig onderzoek hebt gehad.

Is bij ons helemaal niet over gesproken, omdat het nog tijd genoeg heeft en het ook nog vlak voor de daadwerkelijke bevalling kan indalen.

Liefs

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Mijn zoontje is pas tijdens de bevalling ingedaald...

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bij de groeiecho van 2 wk geleden hadden ze zijn hoofdje opgemeten en zag dat de teller op 35,2cm kwam. T zal nu dan wel een aantal cm groter zijn, pfff.

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier ook pas tijdens de bevalling ingedaald, toen mijn vliezen braken moest ik meteen gaan liggen (gelukkig was ik thuis) en toen zakte hij vrij snel...uiteindelijk een ks omdat het een sterrenkijker was..

Deel Deze Pagina