Hallo Allemaal, mijn kleine meisje wil vanaf vanmorgen 10.00 uur niet meer drinken. Ze duwt met haar tong de fles weg en begint dan te huilen. Daarintegen neemt ze wel haar speen. Heb al in haar mond gekeken en er is niets te zien. herkent iemand dit?
Heeft ze al die tijd niet gedronken? Heeft ze koorts, is ze suf oid? Misschien toch even de HAP bellen? Het is wel belangrijk dat ze vocht binnenkrijgt aangezien ze nog jonger dan 6 maanden is zou ik geen risico nemen en ff contact opnemen met een arts
Ze heeft nu net 80 cc op en slaapt. Ze is niet suf,.maar was juist erg aan het krijsen. de HAP zegt, kunnen tandjes zijn en even aankijken :s. toch schiet ik hiervan altijd een beetje van in de stress, omdat ikzelf ook een zoontje heb met suikerziekte. Dan maak ik me zorgen dat zij ook iets mankeert. Weet wel dat ik zo niet moet denken, maar het gebeurt toch
hier helaas ook, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/440395-pregestimil-ervaringen-na-neocate-voeding.html#post15070168 Maar ze moeten zeker 500 cc hebben per 24 uur om NIET uit te drogen. Vandaag en gister meerdere malen van de dietist, huisarts en kinderarts gehoord. Neem aan dat ze ook rond de 6000 zeker weegt? Check of ze nog met traantjes huilt, huidje meeveert, speelsel in haar mond heeft en haar fontanel niet inzakt Veel sterkte
Dank je wel daantje!! ze weegt 6,5 kg en huilt gelukkig nog met traantjes. heeft jou kleine er ook last van?
Ja al maanden ben meer bezig met voeden en troosten dan wat anders Hoeveel heeft je meisje nu vandaag totaal op? Die 80cc van net of meer? Mijn meisje pas 160cc, word weer een lange nacht en hopen dat ze drinkt
Ze heeft om 06.00 150 cc gehad, om 10.00 100 cc en toestraks 80cc ze duwt die speen ook echt weg met haar tong en gaat heel hard huilen en krijssen. Normaal is ze altijd best hongerig.
Hoi hoi helaas drinkt ze nog steeds veel te weinig. Ik denk dat er misschien een tandje aan komt, maar zeker weten doe ik het niet. vannacht was ze een uur aan het brullen. ik heb een trucje gevonden wat soms lukt. Ik geef haar haar speen en als ze weg sukkelt wissel ik m om voor de fles. Ze drinkt dan na een paar x zo te proberen een paar slokken totdat ze door heb dat het de fles is. ze heeft wel poepluiers, maar laat wel veel scheetjes. Dus misschien ook kramp. Ik hoop dat het snel voorbij is, het huilen en niet eten breken me langzaam op. hoe is het bij jou?
Sorry ! Ja het gaat redelijk, ze drinkt inmiddels weer 150-180 cc per keer. het heeft wel een aantal dagen geduurd, maar we zijn weer met stapjes vooruit. Ze drinkt wel minder goed als het druk is om haar heen, dat is ons wel opgevallen.
Fijn dat het ietsjes beter gaat. Geeft niet dat je ff niet had gereageerd, maar ik was benieuwd Kleintjes zijn toch altijd zo kwetsbaar... maar tegelijkertijd sterker dan je denkt...