hey dames.. mijn dochtertje van ruim 3 maanden, wil sinds 2 dagen inees niet zo veel meer eten.. ze lijkt ook niet veel honger te hebben. ze is niet ziek, geen koorts ofzo en kan nergens iets bespeuren van een pijntje ofzo.. is dit normaal???
Dat had mijn dochter ook met die leeftijd. Was blij als ze 500/600cc op een dag binnen kreeg. Heeft een week of 2/3 geduurd en toen ging het weer beter. Zolang ze alert is en genoeg plast is er wss niks aan de hand!
Ach, je kunt zo van die dagen hebben hè? Dan heb je gewoon wat minder trek. Kijk het eens een paar dagen aan. Heel grote kans dat ze over een paar dagen weer gewoon eet. Goed opletten dat ze alert is en blijft en goeie plasluiers...
ik vond het al zo raar, dacht misschien is ze ziek of heeft ze pijn ergens, maar dat is niet het geval.. ze wil gewoon niet, en lijkt ook ni8et veel honger te hebben.. spelen en lachen en allert is ze gewoon ook.. misschien gewoon een fase
Ja joh, en elke dag hetzelfde is ook niets.. Ze is een mensje en soms moet de dag gewoon even anders!
nou.. ik wilde net zo''n bericht schrijven! en Eefje is bijna dezelfde leeftijd! vanmorgen liet ze 100cc staan! ze heeft gewoon echt geen honger.. maar ja, wat doe je er aan? x
bedankt dames.. tis mijn 1e kindje dus tis allemaal nieuw voor me.. maar ik zou het in de gaten houden..
Hier heeft Kyra ook een maand gehad dat ze echt weinig at. Ik kreeg gewoon niet meer naar binnen. Nou, ze was die maand gewoon een kilo aangekomen, dus kan echt geen kwaad
Onze dochter is van dezelfde leeftijd en heeft hetzelfde sinds afgelopen maandag. Ze komt in ene niet meer voor elke voeding uit zichzelf en laat met gemak 100cc staan. Over de andere 100cc doet ze zowat een uur (andere speen helpt hier niet). Ze drinkt nu al een week rond de 600cc en lijkt het er prima op te doen. Heb wel gehoord dat veel kindjes zo'n drinkdip hebben tussen 3-4 maanden. De eerste dagen zat ik ook steeds maar te denken "wat heeft ze nou"... maar ze heeft blijkbaar gewoon niet zoveel honger op het moment. Als je kindje zich verder normaal gedraagd, zou ik me dus ook niet zoveel zorgen maken!