ZO is het nog een klein hummeltje van 2370 gram en nu met 8 maanden en 5 dagen gaat Aiden gewoon STAAN in de box en in bed! ik schrok me kapot!! en vind hem erg snel of valt dat mee??? tijgeren ging ook errug goed en nu ineens vanmiddag kruipt ie echt op handen en knietjes pffff kleine kindjes worden groot!
ja het gaat idd rap he? Dat vind ik nog steeds. Hier ging mn zoontje ook staan met zo'n 8 a 9 mnd, maar tijgeren pas met 10 mnd en kruipen 12. En dat doet ie nog steeds. Sinds een week is hij wel bezig met zn eerste stapjes. Je moet echt elke dag genieten, voor je het weet willen ze alleen de wijde wereld in.
Ja meid, time flies! Over 2 maanden is mijn dochtertje al weer 1 jaar.. pfff... echt bizar. Iedereen zegt altijd wel heel cliché "ja voor je het weet zitten ze op school"... maar het is écht zo.. de dagen, weken en vooral maanden vliegen om! Volop genieten dus
Hier zo'n pukje dat zich met 5,5 maand voor de eerste keer optrok in de bank en langs de leuning ging lopen. Al is ons monstertje zo vreselijk eigenwijs dat ik er niet eens echt heel erg van schrok. Met 7,5 maand kon hij kruipen en toen trok hij zichzelf dezelfde dag al op aan alles om overal langs te lopen. Het gaat inderdaad allemaal veel te snel.
Ja, bizar hè? Hoe snel de tijd gaat! En ik moet zeggen dat het nu bij de tweede NOG sneller lijkt te gaan. Zo had ik nog een dikke buik en zo word ze volgende week alweer 7 maanden! Mijn meisje heeft 2 twee tanden en kan al blijven zitten! Mijn oudste dochter had pas met 8 maanden haar eerste tand en kon met 9 maande zelf blijven zitten. Het gaat zo snel, ik houd het niet meer bij! @Karoke Zo hé, die kleine Puk is ook snel!
Ja, met alles behalve tanden krijgen en groeien. Een eigenwijze mini-mens met maar een paar tanden dus!
hahahah gelukkig ben ik niet alleen!! @karaoke.. zooo dan puk gaat echt als een speer!! hahaha aiden heeft helemaal nog geen tandje daar is hij dan weer erg langzaam mee... naja lekker belangrijk.... hier was het tijgeren, staan, kruipen... maar als hij echt vaart wil maken dan gaat tijgeren sneller dan kruipen
jeetje ja ik vind het ook allemaal snel gaan...onze kleine was een maand te vroeg, hummeltje in een couveuse, na 10 dagen thuis en nu is het een dreumes die overal aanzit, door het huis loopt en met kuissen/dozen sjouwt, kastjes openmaakt en dingen verstopt! hahaha! ik heb het gevoel dat ik vorig jaar in combinatie met werk en pittige studie te weinig van hem heb genoten. het was vooral passen en meten met mijn bezigheden en die van mijn man en veel haasten. dit jaar heb ik besloten om een jaar adempauze te nemen van mn studie en meer er te zijn voor mn kleintje. want het gaat idd snel. heb hem nu aangemeld op peuterzaal (wij wonen in het buitenland maar zijn van plan om volgend schooljaar terug naar NL te gaan dus moet hem nu echt aanmelden en hoop dat het niet te laat is!!!) en al is het nog maar een mannetje van bijna 15 maanden, hij kan al zoveel en is al zo wijs! behalve als hij 's avonds nog een flesje melk wil, dan is hij echt weer/nog een baby hahaha!