Een draagdoek krijg ik deze week dus ik hoop dat hij dat prettig vind. En op zijn buik liggen heb ik ook geprobeerd maar dat vind hij ook niet leuk. Ik ga zoiezo wel de kinderarts bellen. hij heeft trouwens ook enorme last van windjes. Het leek me niet van toepassing maar mischien heeft het ergens mee te maken?. hij heeft er wel last van, Als hij slaapt dan huilt hij soms eventjes of kreunt en dan komen er echt hele grote windjes uit. Echt heel sneu
het indikken van de voeding met nutriton kan ook krampjes veroorzaken. Misschien kan je pure nutriton bij de natuurwinkel halen of even met de ka bellen. Sowieso voor de maagzuurremmers maar ook voor eventueel forlax (ontlasting)
Mijn zoontje wilde met die leeftijd alleen maar in de wipstoel slapen. Bleek te zijn door de stand van een wipstoel. Niet helemaal plat dus, terwijl zijn wiegje dat wel was. Overdag wilde hij helemaal niet in de wieg, 's nachts wel, maar met veel gekreun en gewoel. Nadat we het hoofdend van het wiegje omhoog hadden gezet, wilde hij ook gewoon in zijn wiegje slapen. Overdag ging dat goed en 's nachts kreunde hij niet meer en lag hij veel rustiger. Maar een tijdlang is de wipstoel favoriet gebleven .
morgen heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik heb gemerkt dat de winderigheid en krampjes wel komen van de nutrition. ik had een schepje meer er in gedaan omdat hij 180/6 drinkt en hij eerst een schepje kreeg dus ik dacht mischien is dat te weinig. maar hij had veel meer last van winderigheid. Dus ik ga zometeen een half schepje erin doen en kijken hoe hierop reageert. hopelijk heft hij dan niet meer last van de reflux. Ik wil wel graag stoppen met de nutrition maar ben bang dat hij hierdoor meer last van de reflux krijgt. ik ga vragen om zuurremmers en of er een alternatief is voor de nutrition. Ik hoop dat we een oplossing vinden en het beter word.
Ik wou nog ff laten weten dat ik bij de dokter ben geweest vandaag en hij zei dat hij erg overstrekte. Dit klopt en ik snap niet dat ik daar niet eerder bij stil heb gestaan. Gelukkig heb ik vandaag een afspraak bij een osteopaat die tevens ook fysiotherepeut is. ik denk dat het komt doordat hij of last heft van het kisssyndroom of van de verborgen reflux. Ik hoop dat het goed komt groetjes