Mijn dochter is normaal een heerlijke slaper. Van half 8 tot zeker 10 uur met een flesje tussendoor was standaard. Maar nu is het al 4 nachten mis. We krijgen haar 's avonds amper naar bed. Moeten echt bij haar zitten en in slaap maken. Na de laatste fles is het helemaal mis. De eerste 2 a 3 uur word ze steeds wakker maar lukt het nog wel met een speentje. Daarna is het ontroostbaar krijsen geblazen. Als ik haar bij me neem in ons bed is ze direct stil en in slaap maar zodra ik haar dan weer in haar eigen bedje leg is het weer mis. Ze is wel wat verkouden, al word dat met de dag minder. Ook drinkt ze sinds zondag uit een nieuwe speen maar ik krijg niet het idee dat ze daar last van heeft. En als ze echt ergens last van zou hebben zou ze toch ook bij ons in bed door moeten huilen? Vind het niet erg als ze af en toe bij ons in bed ligt maar deze mama wil ook wel weer eens een nachtje slapen inmiddels. Overdag slaapt ze trouwens wel gewoon rustig in haar bedje.
Heel herkenbaar! Mijn dochter heeft sinds een week precies hetzelfde. Wij weten ook echt niet wat het kan zijn! Soms denken we aan tandjes. Ze kreeg met 3 maanden haar eerste tandjes al. Kan dat het bij jou dochter niet zijn? En soms lijkt het alsof ze bang is in het donker. Overdag slaapt ze ook prima, maar s'avonds zodra ze in bed gelegt word en wij bij haar weggaan is het brullen! En zodra we d'r pakken is ze stil. Heel vreemd, maarja, het gaat vast wel weer over hopen we! Misschien een nachtlampje proberen.. Ik hoop dat het bij jullie ook gauw over is!
We hebben al een nachtlampje hangen dus dat is het niet. En het is echt heel frapant want ik leg haar nog niet in mijn bed neer of mevrouw is stil en vertrokken.