grote buik..veel vruchtwater?grote baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hoi hoi,

Ik heb nu al een erg dikke buik(draag het gelukkig wel mooi van voren)
    Wat is daar de reden van?veel vruchtwater?grote baby?
    En heb ik nu meer kans op striae?want mn buik rekt wel erg op nu...

liefs

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

groot kind is het voilgens mij niet.. anders kreeg ik een tien tonner haha!
    En vruchtwater was bij mij ook normaal..

En over strai, Ik zit helemaal onder! Vanaf 20 weken al, je doet er niks tegen! Maar je hoeft het niet te krijgen!

3. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik had ook al vrij snel een dikke buik, bij 20 weken echo werd toen gezegt dat ik veel vruchtwater heb en dat ik de kleine goed voorzie, al was ze bij de laatste controle netjes aan de maat...

4. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Ik heb ook een flinke buik en ik schijn veel vruchtwater en een flinke baby te hebben!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had een grote buik veel water maar een normaal kindje hoor ik liep overtijd en fynn was 51 cm en 3390 gram

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Troost je.. ik had ook een heel grote buik.. een aardig kind (3800 gram) maar geen reus, niet overdreven veel vruchtwater zover ik weet en.... GEEN striae!

PS: ruim een week 'te vroeg' :)

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier ook een groooote buik.... wel een groot kind en ook veel vruchtwater.

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jep, hier ook grote buik.. En vooral veel vruchtwater, ruime baarmoeder en een iets groter kindje. Nou ja, ze schatten hem bij de geboorte zo'n 3500-4000. Gelukkig niets extreems ofzo.
    Maar.. dus vooral veel vruchtwater en ruime baarmoeder waardoor dit kindje nog steeds lekker overdwars kan gaan liggen en kan draaien.
    En striemen.. jep.. ik dacht dat ik ze niet zou krijgen, maar helaas, sinds paar weken onder op mn buik... Nog niet héél veel, maar het wordt nu wel elke dag erger lijkt het. Mijn moeder en zus hadden ze (bijna) niet, dus ik hoopte dat ik op hen zou lijken, maar ja ik heb ook een grotere buik.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb een grote buik en verwacht ook een grote baby die nu in ieder geval voor loopt op groei.
    Ik hoor al weken of ik elk moment kan gaan bevallen en of ik een tweeling verwacht, maar het kan nog bijtrekken hoor.
    Heb ook voldoende vruchtwater, ik weet niet wat "teveel" is.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.338
    36.198
    113
    Ik had mijn vorige zwangerschap een kleine buik en een grote baby. (5 kilo)Geen striae overigens. De grootte van je buik zegt eigenlijk niks over de grote van je baby.

11. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik heb ook grote buik hoor, en ze dachten zelfs dat mener twee weken voor liep in groei, toen bleek dat bij de echo helemaal niet het geval, ook niet meer vruchtwater.

Ik draag ook helemaal naar voren, en mijn baarmoeder groeit vanaf het begin enthousiast omhoog waardoor het lijkt alsof ik voor loop in groei, maar dit is dus niet zo...

zegt helemaal niets ;)

Deel Deze Pagina