Welke puckababy piep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamamijn, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    ik zie op internet meerdere varianten voorbij komen als ik Google op Puckababy piep. Bij bol zie ik hem voor €32.99 staan en bij andere voor €44 en dan ook nog verschil in effen kleur of stippen etc. Als ik de beschrijving lees is het hetzelfde. Alleen op de site van Puckababy zelf zie ik dat ze gewoon katoene variant hebben zomer en winter. Wat kan ik het beste kopen? Gewoon de witte katoenen? En wie heeft hem nog meer en waar gekocht? Op prenatal website zie ik ook meerdere varianten staan

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde, gewoon katoen. Er bestaat ook een winteruitvoering maar dat staat er dan wel bij. Ik zou zelf voor de goedkoopste gaan.
    Als je geen bezwaar hebt tegen tweedehands: Marktplaats staat er vol mee, een stuk voordeliger, zeker als het aanslaat en je er meer wilt hebben. Dat heb ik destijds ook gedaan.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Als je er nog 1 zoekt.. ik heb er nog 1 liggen. Mijn zoon heeft em 2x aangehad. Dus nog zgan :)

4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Heb hem vanmiddag besteld via bol en wordt zo nog bezorgd :D eerst maar eens kijken of ons dametje hier belang bij heeft.
    Vond jou kindje het niet fijn @Chocochippie ?

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik was ookal aan het rondkijken op internet en kwam tot dezelfde conclusie!
    Heb ook op Marktplaats gekeken, en vind ik het verschil niet zo extreem groot vergeleken met de winkelprijs.

Ik ga nu googlen of er wel eens korting geldt op Puckababy. (Denk 't niet eigenlijk haha)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hij begon vreselijk te huilen en raakte niet in slaap. Toen eens op zijn buik gelegd en hij sliep als een roosje :thumup:

Mamamijn vindt dit leuk.
  7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    @Prettykitty ik heb er nu €32,99 voor betaald terwijl bij andere winkels er €44 voor gevraagd wordt. Dus er zit nog wel verschil in prijzen bij webshops

Deel Deze Pagina