baby wil steeds speen en spugt steeds weer uit.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door neletje, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi dames,

even een vraagje, af en toe krijgt mijn zoontje van 2 weken oud een huilbui, en dan wordt hij alleen stil als hij zijn speen krijgt, maar die spugt hij na 5 minuten weer uit en zet het dan weer op een huilen. Hebben jullie dit ook gehad? ik kan toch moeilijk blijven elke keer weer de speen erin, want dan kan ik bijna wel naast de box of wieg blijven staan haha. Daarom was ik benieuwd hoe jullie dit deden? Hij had dit namelijk deze nacht. Een half uur na de voeding ging hij huilen en wilde hij alleen nog zijn speen...

groetjes

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Wat voor speen heb je en heb je toevallig nog andere vormen in huis?
    Het kan zijn dat hij de vorm van de speen niet goed vast kan houden in zijn mond,mijn zoontje gooide de dental spenen ook eruit continu tot ik over ging op de ronde spenen,die bleven wel goed in zijn mondje en was het probleem verholpen

3. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    het zijn de spenen van bibi, we hebben ook difrax in huis maar gebruiken meer die van bibi omdat daar een doekje doorheen kan waardoor hij wat makkelijker blijft liggen in zijn mondje...

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hier ook spenen "probleem" gehad maar ik had het voordeel dat kleine man dan zijn duim of doekje pakte. Heb nu een mam speen en die blijft veel beter zitten.

groetjes kim

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier dat probleem met de dental speen net als Done, met de difrax kersenspeen geen problemen gehad.

6. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb de mam speen van dodi gekocht.
    En deed er 1 drupje roosvicee op. Toen hielt hij hem wel in. Want door het sabbelen viel hij gelijk weer in slaap.

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik het wel de speen die hij wil of is het zuigbehoefte van een fles. heeft hij verder nergens last van. onze dochter wilde ook alleen maar zuigen maar alleen met de fles was ze stil uiteindelijk na 7 weken kwamen we er achter dat ze reflux had.

8. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    het is vooral zuigbehoeft volgens mij, maar hij heeft het niet de hele dag, alleen af en toe, wel soms slaapt hij wel uren rustig na elkaar, maar af en toe heeft hij zo een moment dat hij alleen maar getroost wil worden door te zuigen...

Deel Deze Pagina