Morgen bruidsmeisje, nu koorts :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rono, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Morgen is Noëlle het enige bruidsmeisje bij de bruiloft van mn zwager.

Dinsdagavond kreeg ze koorts en was het 39.6, gisterochtend 38.5. Later die dag knapte ze iets op.

Vanochtend was de koorts weg en was het 37.2. Ik had met de dokter gister afgesproken dat als ze vanochtend nog koorts had ik zou bellen en vandaag terecht kon. Maar dat had ze dus niet dus ik dacht een 1 dagsgriepje.

Nu werd ze weer erg hangerig en ik heb dr getempt en is haar temperatuur 39.7. En natuurlijk is nu de dokter niet te bereiken.

Morgenochtend moeten we om half 10 al bij zwager zijn, en ik kan dus niet meer terecht bij de dokter morgen.

Pff wat moet ik nou weer doen.. Ze zou morgen van half 10 tot 4 bij de bruiloft zijn en daarna zou ik haar naar mn ouders brengen. Maar nu is ze dus weer ziek. bah bah bah

2. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de dokter er ook erg weinig aan kan doen, ziek is ziek! En ik denk dat een ziek bruidskindje dat niet lekker is ook niet veel zal willen doen morgen... En boven alles: je kindje gaat voor meis! En dat zal haar oom als het goed is ook begrijpen ;). Is er niet een ander kindje wat 'in kan vallen'? Beterschap voor je meisje in ieder geval!

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meis mischien is ze morgen wel weer opgeknapt
    even een zetpilletje en gewoon afwachtten
    mijn meisje heeft vandaag ook 39,6 maar merk er verder weinig van behalve haar poepbroeken.
    en kindjes hebben z hoge koorts en zo is het weer weg

4. Rono

Rono Niet meer actief

Ja ondanks haar hoge koorts is ze wel super vrolijk :( snap er dan ook niks van.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er hangt wat in de lucht denk ik, hier hetzelfde.. Hele dag niets aan de hand en ik leg haar net op bed en 38.9.. Was van de week ook al een keer..

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou haar niet bruidsmeisje laten zijn als ze ziek is. Ook niet als ze morgenochtend wat beter(der) lijkt. Zij heeft er sowieso niets aan, ze weet toch niet dat het staat te gebeuren etc.

Gezondheid gaat dan voor.

Bij alleen maar koorts geef ik zelf nooit een pcmol.

Beterschap!

7. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Mijn neefje was in februari ook bruidsjonker en ook net op dat moment die nacht ziek geworden.

Mijn zus had hem toen zetpil gegeven en ging aardig met de dag mee..

Ik weet neit wanneer ze foto's gaan maken?
    Anders zou ik tot op dat moment wachten..

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker gaan morgen als je kindje gewoon net zo vrolijk is als nu. Je kindje heeft dan wel koorts, maar voelt zich verder niet ziek? Genieten dus met z'n allen, maar misschien wat extra rustpunten in proberen te bouwen en haar goed in de gaten houden.

Balen dat de dokter niet meer bereikbaar was ik kan me voorstellen dat het rot is dat als je kindje misschien medicatie nodig heeft, dat dat niet meer geregeld kan worden...

Is er tussendoor geen mogelijkheid om eventueel tussendoor met je kindje langs de huisarts te gaan? Op lunch tijd ofzo - als dat toevallig lukt met een doktersafspraak?

Deel Deze Pagina