He meiden, na al een verkoudheidje vorige week en een paar regeldagen de afgelopen dagen, is Thirza vandaag de hele dag al hangerig, huilerig enzovoort. Ik denk niet gelijk aan horend bij een sprongetje, dat heeft ze eigenlijk net weer gehad, (ze is bijna 2 weken te laat geboren, dus feitelijk is ze nu al 10 weken). Ze is wel verkouden en heeft wat verhoging en was dus vanochtend al de hele ochtend huilerig, werd al heel snel weer wakker van haar slaapje en ook vanmiddag eenzelfde drama. Wilde eerst niet slapen, met draagdoek viel ze na een half uur wel in slaap, maar in bedje na een half uurtje alweer wakker. Om 1 uur gevoed, daarna weer in bedje, wilde weer niet, maar laten huilen. Na 10 minuten viel ze dan in slaap, maar toen had ze er dus 10 minuten behoorlijk hard krijsen opzitten. Vervolgens binnen een uur weer wakker en toen wilde ze helemaal niks. Niet drinken, (vond ik het ook nog wel erg vroeg voor, nadat ze met de regeldagen juist op zoiets van om de 4 uur was gaan zitten), niet spelen in het wipstoeltje, lekker masseren was ook niet fijn, helemaal niks. Maar weer in de draagdoek, waar ze pas na 3 kwartier nu in slaap is gevallen... normaal binnen een kwartier! Ik moet gewoon even weten of jullie het herkennen van jullie kindjes, want dan kan ik het nog even uitzingen met het idee dat het met een paar dagen weer over is. En hebben jullie nog tips? Kan ik iets doen om die verkoudheid en verhoging een beetje te lijf te gaan? Zonder pilletjes bedoel ik dan?
he bah wat zielig voor die kleintjes he? wat bij Quinten toen heel goed hielp was even stomen voor het slapen gaan. Gewoon in de badkamer heet water in bad laten lopen,deur dicht en kindje op de arm. Dat was vaak al genoeg om het een beetje los te krigjen van binnen.Als hij dan later lag te slapen dook ik lekker even in bad Verder heb je ook genoeg homeopatische druppeltjes die war verzachting kunnen geven. Heeft ze verhoging of echt koorts? en verder natuurlijk gewoon heeeel veeeel moederliefde. oh ja een uitje naast het bedje doet ook wonderen...het ruikt misschien niet zo fris maar helpen doet het wel!
Oja, dat uitje... dat helpt bij mij idd wel altijd, Die tip heb ik nog van je broer, :-D 't Is echt zielig hoor, zo'n kleintje de hele tijd aan het jammeren... en omdat ze het vorige week ook al had, een een sprongetje had en toen vervolgens een paar regeldagen, heb ik het zelf ook wel ff gehad. Nouja, nog ff uitzingen en hopen dat volgende week even wat rustiger gaat verlopen, Maar dat stomen en dan daarna zelf in bad gaan, vind ik wel een strak plan. Is echt eeuwen geleden dat ik in bad ben geweest! Kijken of het me lukt haar voldoende in slaap te krijgen om tijd te hebben voor een bad, , nouja, anders gaat ze lekker mee: heb tegenwoordig zo'n badzitje waar ze in kan, dus... Thanks!
laatste keer dat anne ziek was.. is ze na het ziekzijn echt nog een week ontzettend lastig geweest niet eten, niet slapen, wel aandacht vragen maar als je het geeft werd ze onwijs boos.. en als je het niet gaf ook natuurlijk maar.. toen ze na het weekend weer naar het kdv ging.. kwam ze eer helemaal in dr oude doen thuis denk dat ze toch gewoon van slag is geweest want nu is ze weer haar eigen vrolijke, hongerige zelfje
[ Maar dat stomen en dan daarna zelf in bad gaan, vind ik wel een strak plan. Is echt eeuwen geleden dat ik in bad ben geweest! Kijken of het me lukt haar voldoende in slaap te krijgen om tijd te hebben voor een bad, , nouja, anders gaat ze lekker mee: heb tegenwoordig zo'n badzitje waar ze in kan, dus... Thanks![/quote] Om hier even op door te gaan als het mag? Moet je gewoon doen. Op zijn minst 1x in de week. Doe ik ook als het even kan. Neem ik de kookwekker mee (voor het geval ik in slaap val ) Het is zooooo ontspannend. En in dit geval heerlijk voor jou en de babe. En als je partner Anne nou van je aanpakt dan kun jij nog heerlijk even blijven liggen. Dit heb je gewoonweg verdient als ik het zo hoor. En mischien voor het dampen een beetje homiopaties kruidenbad. Hier zijn speciale mixen voor. Maar dat zou je bij een revorm winkel kunnen vragen. sucses en beterschap