wakker worden in de nacht, maar geen fles meer nodig hebben

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bezorgdepapa, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezorgdepapa

15 mrt 2007
    26
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Onze kleine is nu 10 weken, sinds het weekend krijgt hij geen nachtfles meer. We merkten dat hij hem niet meer nodig heeft, en hebben geprobeerd het te rekken tot de ochtend voeding van half 7. Dit lukte zonder al te veel problemen, zonder echt te huilen dat hij honger heeft zoals hij overdag wel eens doet. Nu hebben we wel een ander 'probleem', hij wordt heel vaak wakker 's nachts. denk dat ik er vannacht wel 5 keer uit geweest ben. Hij gaat druk heen en weer met zijn handjes en heeft dan echt zijn speentje nodig.

Is er iets wat we kunnen doen om hem langer aan een stuk te laten slapen. Zijn slaapkamer is rustig en ik kan geen aanwijsbare dingen noemen waar hij wakker van zou worden. (Tenzij de kat de deur van de baby kamer open doet, hard gaat miauwen en de baby wakker maakt, de deur weer dicht doet en snel in zijn mand gaat liggen alsof er niks gebeurd is. Maar ik heb een vermoeden dat dat het niet is.)

Wie kan me helpen.

2. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Het kan zijn dat zijn handjes hem wakker houden, misschien kun je de dekens wat strakker (zo strak mogelijk) instoppen zodat zijn armpjes onder de dekens blijven...

Deel Deze Pagina