Mijn dochter heeft zich weer wat nieuws in laten vallen hihi. Ze begint haar fles bij een van ons op de arm te drinken en wanneer er tussen de 40 en 60 nog in de fles zit vind ze het wel welletjes en begint te wurmen om los of rechtop te komen. Eerst dachten we dat ze misschien niet lekker lag of last had van haar rug e/o nek. Maar als ik zie wat ze voor capriolen uithaalt lijkt me dat sterk. Leggen we haar daarna in de wipper drinkt ze vrolijk haar fles leeg
Tja, zal wel een fase zijn. Hier gaat het ook steeds anders. Eerst wilde ze alleen zittend de fles drinken, toen wilde ze de fles alleen nog maar zelf vasthouden, daarna ging het weer heel goed liggend en nu drinkt ze al klimmend en klauterend op mij....
Herkenbare fase...hier was de favoriete houding liggend: op het bed, op de bank, op een handdoek op tafel, in de wipstoel... Heeft lang geduurd, sinds een paar weken drinkt ze weer bij ons op schoot.
Bij ons ook. Als ze maar kan liggen en rondneuzen is het goed hihi. Nou ja als zij zo prettig drinkt maakt het ons verder niet uit.