Ik wil zaterdag even naar Utrecht om te winkelen. Maar weet iemand ook of er in Hoogcatherijne of daar vlak bij baby winkels zijn? Ik moet nog een babygym en slaapzak hebben.
Er zijn niet echt veel babywinkels daar. Alleen de Prenatal, verder kun je bij de V&D, H&M e.d. kijken natuurlijk. Voor de babyzaken zul je naar het meubelboulevard (Kanaleneiland) in Utrecht moeten.
meubelboulevard is maar 10 min met de tram er rijden maar 2 trams en in bijde kan je instappen dan moet je de halte hebben voor de meubelboulevard herken je meteen vant hij stopt er pcies voor zijn twee hele grote babyzaken de babydump en nog een
Zitten er 4 Babydump, Prenatal, babyplanet en nog 1 waarvan ik de naam niet weet. Edit: ik weet de laatste alweer: Gardo.
Thx Die weet ik inderdaad wel te vinden. Heb alleen geen zin om daar heen te gaan. Mischien dat ik in prenatal iets leuks kan vinden.
die prenatal daar valt behoorlijk tegen hoor, is een hele kleine. wij wonen in een kleine stad, maar zelfs die is nog groter.
Ja vind ook dat die prenatal wel heeeel erg klein is. Die bij de meubelboulevard is echt veel groter.