Rode vlekken op lijf baby 4,5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Takkiewakkie, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Takkiewakkie

13 feb 2008
    51
    0
    0
    Hallo allemaal,

Onze dochter van 4,5 maand heeft sinds gisterochtend hele rode wangen met vlekken/bulten en die vlekken zitten ook op haar benen en armen, oortjes en nek.
    Net naar de huisarts geweest, maar die denkt niet aan 5e of 6e ziekte aangezien ze geen koorts heeft gehad de dagen hiervoor :-s Ook vond hij de vlekken niet helemaal overeenkomen met de symptomen..
    Toen dacht hij aan een allergie, maar aangezien ze niet krabt weerlegde hij dat weer..
    Nu moet ik het afwachten , hij denkt aan een virusje ofzo. Moet vanzelf weer overgaan. Als ze opeens wel koorts heeft of niet lekker is (want ze heeft er geloof ik nu weinig last van) moet ik langskomen.

Ze drinkt wel al heel slecht een paar weken lang.. maar juist sinds gister, toen de vlekken onstonden dronk ze beter..
    Heeft nog iemand zoiets meegemaakt met z'n kleintje die zo jong is?
    En hoe ging dat dan verder ?

Het zijn echt kringen nu geworden, dokter dacht misschien aan galbulten zelfs denk ik nu, maar daar ging hij verder niet echt opdoor.
    Heb ik mij nu af laten schepen of zal ik het maar aanzien ?

x Takkiewakkie

2. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Zou het even aanzien. Lotte heeft ook weleens van die vlekken gehad waar de huisarts niets mee kon. Ging vanzelf weer over en wat het geweest is? Virusje kan best. Maar als je het niet vertrouwt weer bellen hoor! Ze is tenslotte nog zo klein...

3. Takkiewakkie

13 feb 2008
    51
    0
    0
    Nu denk ik misschien aan ringworm, als ik de foto's zie..
    maarja ze heeft geen jeuk. Dat zou ik toch moeten zien ?? dan wil ze toch krabben in haar gezicht e.d. Zou ze toch onder moeten lijden denk ik dan?..

Misschien ga ik toch nog even bellen met de HA..

xx

Deel Deze Pagina