Vanaf wanneer mag de wipstoel gebruikt worden? Dochterlief is nu bijna 3 weken oud en heeft meerdere wakkere momentjes per dag, en dan is de kinderwagen natuurlijk wel saai.. natuurlijk houd ik haar ook vast maar ik heb ook nog een peuter rondlopen.
Vanaf de geboorte eigenlijk. Of toch zo goed als. Maar wij hadden er wel eentje die quasi volledig plat kon.
Met 3 weken zat ze er hier al wel eens in hoor Ik had wel z'n nekkussentje met van die pitjes (voor in het vliegtuig) achter de hoofdje gezet zodat ze ondersteuning had en niet steeds omviel haha! Soort airbags rondom d'r.
Wij hadden de Babybjorn, die kon ook vanaf de geboorte. Onze beide jongens vonden dit een hele fijne stoel!
Hier ook bijna vanaf de geboorte. Zoontje lag niet graag plat, zeker niet na een voeding, dus de wipstoel was dan wel even prettig. Daarbij was het zomer en erg warm, dan wil je niet steeds een kind op je arm/ borst als het niet hoeft. Dus dan legde ik hem gewoon in alleen een luiertje of romper op een hydrofiel in de wipstoel. Hier heel veel plezier van de wipstoel gehad