Baby wordt plots erg onrustig bij voeden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chica82, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    ja ik denk als Noah een jaar is ongeveer, mijn vriend wil langer wachten maar ik krijg hem wel zover:p!

2. misa

misa Niet meer actief

Hahaha! Succes! ;) Nu alvast aan het idee laten wennen helpt vaak wel he. :)

Ik kreeg na een kleine 3 maandjes alweer erge drang aan een volgende.. Maar nu zakt dat wel weer wat af! Mijn man wilde dat ook nu nog niet, maar zeker 9 maanden wachten. Ik zei steeds, nou na ene alf jaar praten wij nog wel eens.. ;) Maar nu hebben we allebei zoiets van: vanaf een half jaar of een maand of 9 gaan we wel weer bespreken wanneer we weer een poging willen wagen.

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    ja ik had ook vrij snel de drang, ook de ervaring nogmaals te beleven en deze keer nog bewuster te zijn van alles. En het gekke is dat ik echt de dag na de bevalling dacht; dit doe ik NOOIT meer! haha...how nature works;)

4. misa

misa Niet meer actief

Ohja, na de bevalling dacht ik ook: ik weet niet hoe ik dit nóg een keer weer moet doen... ;) Maar toch... de kriebels komen toch weer..! Nou ja, niet naar de bevalling natuurlijk! :)

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    nou...gek genoeg heb ik het zelfs naar de bevalling, ook al weet ik dat ik enorm veel pijn heb gehad en ik op dat moment dacht dat ik doodging...misschien vanwege de adrenaline of zo...in ieder geval zou ik het nu bijvoorbeeld willen filmen, gewoon voor mezelf om achteraf te zien. We hadden het nu gefilmd pas toen hij op mijn buik lag, en ik was toch nieuwsgierig achteraf hoe het eruit zag toen hij eruit kwam:)

Deel Deze Pagina