wat ben ik geschrokken !!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esmee1808, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ons meisje is erg verkouden en overdag is het redelijk te doen maar 's nachts hoest ze zo erg dat ik iedere keer me bed uit vlieg omdat ik denk dat ze er in stikt. Nu net weer z'n hoestbui en ze kwam er gewoon niet meer uit ze snakte enorm naar lucht en werd helemaal slap. Ik dacht echt dat ik er nu echt kwijt zo raken maar gelukkig kwam ze er toen door heen. pff wat was dat eng !!:( Nu is wel lekker aan het spelen dus gaat wel weer goed. Straks maar weer even de huisarts bellen want dit kan echt niet nog nachten door gaan...Dinsdag zijn we ook al geweest maar volgens hem niks aan de hand....:(

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Aaah bahhh dat is echt niet leuk nee :( :( Hopen dat de huisarts iets voor kan schrijven, desnoods iets om het hoesten in de nacht te onderdrukken oid?
    Brrr moet er niet aan denken :(

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, dat is schrikken. Lijkt me niet normaal hoor. Is het geen RS?

Sterkte!

Suus

4. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    De dokter zei dinsdag dat haar longen schoon zijn en dat het hoesten van het snot komt. Ze heeft toen neusspray gehad voor 's nachts die het snot tegen zou gaan maar ze blijft hoesten en lijkt alleen maar erger te worden maar je hoort haar niet reutelen ofzo :(

5. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ons meisje sukkelt ook al 2 weken met een verkoudheid.
    Onze arts heeft voor overdag een siroop om te hoesten gegeven zodat de slijmen loskomen en voor ´s nacht een hoestsiroop die het hoesten onderdrukt.
    Lukt prima al is ze nog niet hoestvrij, maar heeft zowel zij als wij weer een rustige nacht.

6. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Hier hebben ze net bronchitis geconstateerd. Ze moet nu 4 keer op een dag puffen met ventolin.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje, ja het klonk ook wel erg heftig hoor. Veel beterschap voor je kleintje!

Suus

8. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Dan toch erger als gedacht...
    Dan helpt een hoestsiroop echt niet meer!

9. fafje

fafje Niet meer actief

aahhh wat zielig zeg!!!! natuurlijk schrik je dan...ik hoop dat je iets kan krijge wat het goed los maakt!...mss proberen zoveel mogelijk met zo'm neuspeertje snot eruit te halen...in the meantime

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Er bestaan eucalyptus-zetpillen voor babys... die zijn echt heel fijn, (ook heel raar, zetpil erin, frisse adem!?)

Misschien helpt dat ook tegen het benauwde hoesten?

11. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Eigenlijk raden ze dit neuspeertje af vanwege het uitdrogen van de slijmvliezen.
    Maar heel eerlijk? Ik gebruik dit bij mijn meisje ook, niet elk uur, maar vanaf ik merk dat het snot zich toch teveel opstapelt.

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Damn niet tof, ik loop er nu ook mee :( ventolin en nog een puffer 4 tot 6x per dag.. t helpt mij redelijk btw.
    Niet perfect maar beter als niets..
    Beterschap voor je meisje!

Deel Deze Pagina