Oohh. Die reacties hier. Erg leuk. Ik vond t met de oudste ook echt niet tof en na een dagen bij oppas. Uitgebreid in bad . Nu na de 2 wel makkelijker .maar.......... Bij ons bij de jumbo. Staat altijd een vies mannetje met een acordion .steekt hij zijn hand uit naar. Mijn dochter die langs de kindewagen. Loopt. Dus mijn dochter geeft een hand voor ik t in de gaten heb. En kust die. Dat vind ik goor zon vieze zwerver aan mn kind .volgende x als ik t zie zeg ik ook boos van he. Doe ff niet
Ik heb ook vaak een koortslip. Het gaat erom dat je dan met je vinger net je mond hebt aangeraakt en dan over de wang van mijn kind gaat. Dat vindt ik gewoon niet netjes. En het gebeurd hier niet af en toe, zodra ik de stad in ga gebeurd het zeker 7/8 x echt belachelijk!
ik heb er geen last van omdat ik een dooky aan de wagen heb dus als ze willen kijken verwachten ze dan ze een kindje zien maar tegen de tijd dat ze bijna in de wagen zitten stuiten ze op een zwart vlak. je krijg dan erg leuke gezicht's uitdrukkingen whahah. ik moet er ook niets van hebben hoor! ik heb die dooky gekocht voor de wind en licht een beetje uit de wagen te houden en dit was een gunstige bijkomstigheid.
Lol een collega en ik beide net moeder lachen altijd om die dooky's . Dan grappen we daar heb je weer zo'n kind dat te lelijk is om aan de wereld te laten zien. hihihi Snap natuurlijk dat het heel een ander doel heeft maar het blijft leuk erover te grappen..... Hier zou dat met zo'n nieuwsgierig meisje niet werken zo'n dooky maar kan me indenken dat als je kind snel overprikkeld is het echt een uitvinding is
Bij onbekenden ben ik heel makkelijk en moet je gewoon je handen thuishouden. Subtiel de wagen wegdraaien en anders wat van zeggen. Maar op verjaardagen bij familie vind ik wel lastig. Ik ben ontzettend vies van anderen, hou ook niet van de 3 wangzoenen bijv. Maar ja, tegen familie ben ik toch iets terughoudender om er wat van te zeggen. Ik zorg dan ook altijd dat ik bijv. toetenvegers in de buurt heb, zodat ik dochterlief haar handjes en wangetjes tussendoor altijd even schoon kan maken.
Ik vind het ook altijd gek als mensen dat doen. Ik heb er nog nooit iets van gezegd, want het is te weinig voorgekomen. Maar er iets van zeggen is niets mis mee!