Baby zegt geen mama en papa

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cryoootje, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn zoon zegt nu nog 1 woord. en dat is eet! als het aan hem ligt eet hij de hele dag. niet dat het zo'n hongerlap is hoor. maar als hij wakker wordt eet! als hij speelt eet! als je hem pakt eet! enz enz enz. ik moet er wel om lachen. hij brabbelt verder hele verhalen in een onverstaanbaar dialect. tegen de muur tegen een blokje tegen de deurscharnier. en tegen de poezen als ze buiten zijn dan gilt ie bijna.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze kleine knul is al twee geweest en zegt nog maar een stuk of acht woordjes (als hij d'r zin in heeft)
    Is echt heel weinig voor z'n leeftijd, maar ik neem aan dat we over tien jaar moeten zeggen: hou nu maar es ff je kwakerd.

3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Ach ja, qua ontwikkeling gaat alles in stappen. Dus als het praten even niet zo hard gaat, zullen er wel weer andere dingen in de ontwikkeling zijn die even voorrang hebben. Niet alles kan tegelijk nietwaar?

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hier eerst veel engels Mommy daddy (10 maanden, nee wij zijn niet engels)
    daarna Mama (11 maanden) en een maand later Papa
    toen heel veel papas en mamas en nu ineens veel bahbah en dada en hoge zangachtige tonen met zo nu en dan een mama of papa. Hij is flink aan het oefenen.:D

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

brrr wat ontroerend! Lief zeg

6. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hier begonnen met 'papa' toen alleen nog 'mama' en nu ook al een tijdje minder en is weer 'baba'gaan zeggen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het komt vanzelf. Je kindje neemt er gewoon de tijd voor. Vandaag of morgen is het ineens wel de hele dag 'mama' en 'papa' en zou je wensen dat even rustiger was. hihi

Deel Deze Pagina