Gisteren te horen gekregen, dat ze liever niet inleiden met een stuitligging. En door mijn baarmoedervorm is de kans groot dat hij in stuit blijft liggen. Dus keizersnee...
Jammer... Tenminste, ik lees tussen de regels door dat je liever vaginaal wilde bevallen, klopt dat? Je zou je eens kunnen oriënteren op een "gentle cesarian", omdat jouw keizersnede gepland wordt bij 37 weken is dat vast een optie. Dan kun je hem misschien alsnog zelf aanpakken!
Ja ik wou heel graag weer vaginaal bevallen. Vorige keer stuitbevalling in 4 uur gedaan haha! Ik zal eens erna gaan kijken. Sowieso wat op papier zetten wat we graag willen, als het kan natuurlijk want gezondheid gaat voor
3 dagen na deze post ben ik bevallen van ons tweede kindje! En ik heb hem weer zelf aangepakt. En deze keer mocht ik lekker lang nog met hem knuffelen totdat hij werd aangekleed. En dit keer ook geen O.K. gezien dus dikke prima!
Ik hoorde of las laatst in het nieuws dat je ook je baby zelf uit je buik kunt pakken. Heeft een Nederlandse vrouw dus in ieder geval gedaan. Ken je dat nieuwsbericht toevallig? Anders zoek ik hem voor je op!
Ik had het gelezen na mijn rondje googlen! Ik ga sowieso overleggen wat er mogelijk is in ons ziekenhuis.
Bij de jongste (geplande gentle sectio) kreeg ik ook de keus om en mee te kijken en haar dan zelf uit mn buik op te pakken, maar mn vriend vond dat geen goed idee helaas.. Achteraf maar goed ook want nadat ze bij me gelegt werd voelde ik me niet goed.. heel misselijk en duizelig. Wie weet met de volgende wel die mooie ervaring