zoals de titel al zegt jelle is een buikslaper wij beginnen op de rug dan gaat hij op zijn zij en uiteindelijk op zijn buik maar ligt ie eenmaal op zijn buik dan blijft zijn neus half in het matras en half omhoog. ik ga er daarom 'snachts een aantal keren af om te kijken en draai hem terug op zijn zij ook ligt hij meestal helemaal aan het hoofd einde. wat kan ik hieraan doen? jelle slaapt wel in een slaapzak (heb hierover consultatieb ook al gebeld, maar omdat jelle zijn hoofd wel kan optillen maakt het niks uit zij deze) jelle heeft trouwens ook een helm op, deze kindjes liggen meestal allemaal op hun zij of buik! ik zal me wel weer onnodig ongerust maken
Eva slaapt eigenlijk altijd op haar buik en heeft haar gezicht ook wel eens richting matras, maar haar mondje en neusje zijn grotendeels wel vrij. Dat is het enige waar ik op let eigenlijk en het gaat altijd goed. Als ze wel eens haar gezicht in het matras heeft, gaat ze meteen anders liggen. Eva ligt trouwens overal in bed, helemaal andersom of overdwars aan het hoofdeinde. Doe ik niets aan hoor, als ze slaapt, dan slaapt ze en ze zal dan wel lekker liggen denk ik .
Herkenbaar! Hier ook een helm en ook op de buik, soms met het gezicht compleet in de matras. Ik vind het best eng maar hij schijnt er geen last van te hebben. Sinds hij de helm heeft slaapt hij pas op zijn zij en buik. Zal toch wel minder lekker liggen op de rug .
he bedankt ja, ik vind het ook best eng dus vandaar dat ik het maar effe na vraag! hopelijk slaap ik nu weeres een nacht door, elke x als ik wakker word ga ik weer kijken en draai ik hem weer terug op zijn zij of rug jelle slaapt ook sinds hij de helm heeft op zij en buik. heeft sinds vanmorgen 11 uur helm weer af, is ook zooo warm. groetjes jelle en zijn mem