Wat moet ik me daarbij voorstellen? De opvang belde net dat het piemeltje van mijn zoon (6,5 maand) ontstoken is. Er werd gezegd: heel erg dik ,nog niet pijnlijk maar je moet er vandaag nog mee naar de dokter. Daar kunnen we 11.00 terecht dus ik ga hem dalijk ophalen, maar wat zou het kunnen zijn? Sem was vanmorgen wel heel hard aan het huilen en was zelfs met fles niet te troosten, maar na een dolle bui van zijn vader was hij weer aan het lachen en dronk hij zijn fles gewoon. Heb tijdens het verschonen vanmorgen ook niks geks gezien.
Geen idee wat t kan zijn, lijkt me erg vervelend. Hopelijk weet je gauw meer bij de huisarts en valt t allemaal mee.
Ze wist het ook niet. Uroloog gebeld en die dacht aan bacteriƫle infectie. Nu een antibioticakuur en goed in de gaten houden of hij blijft plassen en geen koorts krijgt.
Heeft onze jongste zoon nu ook drie keer gehad.....is echt mega zielig....ik zou hem ook paracetamol doen voor de pijn....
Ja t zag er heel zielig uit, zn piemeltje leek meer een ballon met een tuitje eraan! Beetje rood/paars ook. Gelukkig heeft hij nog geen pijn en zijn we op tijd met antibiotica om dat te voorkomen. En anders inderdaad zetpil erin tegen de pijn.
Misschien ook een paar keer per dag even een uurtje op de blote kont? Op een dik kleed, hydrofiel eronder. Even niet in die broeierige luier maar lekker de frisse lucht erop. De meeste baby's vinden dat zoiezo even heerlij, geen luier aan de kont. ( als je het aandurft)
Dat durf ik wel aan! Hij heeft er nu toch wel last van. Zielig hoor, zo huilerig ken ik hem niet, hij is altijd de vrolijkste thuis en op de opvang. Nu met een zzetpil in zn bedje.