Hij is nog maar net op de markt maar ik ben toch benieuwd of meiden hier hem al hebben. Lijkt mij ideaal omdat ik graag een duowagen wil waar een reiswieg in kan die naar je toe gericht is. Ik snap de meeste duowagen niet met van die nestjes, dan zie je je kind gewoon amper . De Donkey van bugaboo kan het ook maar die is 1200 euro compleet en deze is maar 500 met reiswieg dus dat is dan nog te doen. Goedkopere en goede opties hoor ik ook graag hoor.
Ik heb zelf geen ervaring met deze kinderwagen, maar ken wel iemand die deze heeft! Zij hebben de maxi cosi mura en deze erbij gehaald voor als ze met de twee kindjes weg zijn. Het nadeel vinden ze dat er geen luchtbanden aanzitten en je dus op een hobbelweg je baby niet echt rustig in de reiswieg hebt liggen. Hij duwt ook zwaarder, maar dat is ook wel logisch. Verder niets negatiefs gehoord, de oudste (bijna 2) heeft genoeg ruimte en zit er lekker in en de jongste (2 maanden) die ligt vaak in de maxi cosi die je er op kunt klikken (is toch wat minder beweeglijk dan de reiswieg). Hopelijk heb je hier wat aan. Succes met kiezen!
Mooie wagen! Houdt ik in mijn achterhoofd voor wie weet wanneer.. En beide kindjes kunnen dan fatsoenlijk liggen en zitten!
We hebben hem vandaag bij babyplanet ook gezien en ik ben echt fan, we hebben hem buiten niet geprobeerd om te kijken hoe erg die hobbelt, misschien voor volgende keer maar de grootte voel me reuze mee. de bak is alleen niet zo lang, maar 66 cm maar wel 53 cm breed. Ik heb gelukkig nog effe om er over na te denken. maar ik heb nog niets goedkopers gevonden dan 500 euro
Geen ervaringen maar zou wel gaan voor de bugaboo! Als de oudste dan kan lopen en de jongste zit nog in de wagen heb je een kinderwagen voor 1 kindje ... Weer niet in hoeverre deze wagen omgebouwd kan worden voor 1 kindje maar dat zou voor mij een ding zijn. Verder vind ik t wel een mooie wagen!
Wij hebben deze..( zie link ) city select - Google Search Bijna zo iets al waar jij het over hebt.. En ik ben er erg blij mee.. Het is helemaal super dat je kan kiezen hoe je je kindjes in de wagen wil zetten... Ik zou zeggen gewoon naar de winkel gaan en vragen of je een rondje mag lopen met de kids er in en even buiten een rondje... Succes met je keuze! Ik heb even zitten google en zie dat hij super veel lijkt op die van ons, in wat je er allemaal mee kan ... Als je vragen heb mag je me altijd pm sturen..
ik heb de Phil&Teds Promenade gekocht voor straks als de kleine geboren is. Deze kan net als de donkey ook als mono wagen gebruikt worden. Dus ik heb mn oude kidnerwagen verkocht en ga de promenade gebruiken. Als Tycho straks niet meer in de wagen wil, kan ik hem toch nog gebruiken. Ook kan ten alle tijde de duozit weer terug erop dus als er een moment is dat we een langere dag weggaan kan Tycho wel weer in de wagen mocht hij het zat zijn. xx
ik heb heel wat wagens getest in de winkel, ook de topmark. maar omdat de meeste wagens zo lang zijn, word het als snel zwaar. lang getwijfeld omdat we net 1,5 jaar een wagen van 900 euro in gebruik hebben, en dan een fijne duowagen kopen van weer zoveel geld of kopen we toch 1 voor iets minder geld en je dan elke dag ergeren aan het zware gedruk en getrek:S uiteindelijk gekozen voor de phil and teds verve, deze kan je ook weer ombouwen naar een 1 pers wagen. en is net zo groot als een gewone wagen. de wagen die we al hadden verkopen we weer.
Nog geen ervaring maar ik heb hem gekocht. Donderdag wordt hij gebracht. Ik ben heel benieuwd. Ik heb ook gezocht naar ervaringen maar tot nu toe weinig gevonden, komt vast omdat hij vrij nieuw is.
Als ik jou was, zou ik op mp kijken voor een 2e hands euasywalker duo. Is echt een heerlijke duo-wagen en 2e hands goed van prijs. (en mocht je veel rentepunten hebben bij de ING, dan is 'tie daar ook voor een leuke prijs te bestellen)
Ik heb de Topmark Toppi 2 op aanraden van een andere mama gekocht. Ik wilde ook graag dat mijn dochter van net 1 me straks kan aankijken en dat ik tegelijk in de wiegbak kan kijken. Ik heb de wagen, inclusief topmark autostoeltje en topmark wiegbak spiksplinternieuw gekocht voor 450 euro bij een baby-outlet. Ik wilde eerst graag een ABC-zoom hebben, maar de topmark toppi 2 is hetzelfde princiepe. Ik heb verschillende wagens met zitjes naast elkaar geprobeerd omdat onze dochter een forse dame is... en daarin zit ze nu met 6 maand al behoorlijk krap... ik moet er niet aan denken hoe krap het dan zal zijn als ze een jaar is. De Topmark heeft mooie brede zitjes, dus lekker ruim voor je kind, dus neem ik dat iets zwaardere duwen op de koop toe... ik ben ook een oldtimer-kinderwagen gewend, dus zo enorm veel zwaarder duwt de topmark nou ook weer niet. Tip: als je deze koopt, kun je het best een regenhoes voor de ABC Zoom erbij bestellen
Dank jullie wel!! Onze dochter is ook flink en ik wil wel graag dat ruim kan zitten tot ongeveer 3 jaar en volgens mij moet dat lukken in de topmark. Hij lijkt idd erg op de abc zoom en nieuw maar iets duurder als de zoom 2e hands. We gaan binnekort naar wat babyzaken waar ze de zoom ook hebben en ook de easywalker en dan maar vergelijken, al zullen die laatse dan via MP komen want zo groot is het budget niet...maar ik vind de toppi wel heel leuk Maaru MayD dat is wel een erg mmoie deal voor 450 euro, welke babyoutlet was dat??
De ABC zoom is in Duitsland trouwens net ff goedkoper... misschien een idee om eens op www.ebay.de te kijken?