Baby zit nog niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Mijn dochter zat met 9 maanden heel goed en stevig maar kon niet uit zichzelf gaan zitten. Nog steeds niet trouwens.
    Volgens het CB heel normaal als ze rond n jaar nog niet uit zichzelf gaan zitten.

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat heb ik me bij de eerste druk gemaakt. Had ook allemaal van die snelle Jelle's om me heen...

Maar toen, paar weekjes voor zijn verjaardag, begon hij zich op te trekken en hij kon zelf gaan zitten!
    Een dag na zijn verjaardag begon meneer te kruipen en met 14 maand liep hij los...Alles kwam dus goed.

Nu heb ik een lekker lui dametje van 8,5 maand. Als ik haar neerzet, kan ze even blijven zitten, maar na een paar minuutjes (of eerder als ze iets interessants ziet wat buiten haar bereik ligt) valt ze om.
    Ze kan van de rug naar de buik en andersom en meer doet ze nog niet! (ze is wel fijnmotorisch sterk)

En ik maak me er absoluut niet druk om. Ze kunnen allemaal mooi kletsen, maar het komt echt vanzelf!
    Geniet lekker van je kindje! Het komt echt goed!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hij ging vandaag in de kruiphouding ik vond het zo geweldig *oerkreet* toen schrok die oepsie, net deed die het gelukkig weer dus heb m niet afgeschrikt hihi

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Die van ons heeft eerst 1,5 maand in kruiphouding gewiebeld voordat hij echt in zijn vooruit ging. Schrik dus niet want ook nu hij in kruiphouding weet te komen kan het nog best even duren voordat hij echt vooruit gaat. Iedereen zei toen dat hij zo echt zou gaan kruipen maar uiteindelijk duurde het nog een dikke 1,5 maand.

Sorry hoor maar idd is los lopen ook echt lopen maar wat is dan lopen aan de bank of met een karretje? Die van ons loopt nog niet los maar loopt wel goed aan de bank, tafel of met zijn karretje. Ik sleep hem dan niet aan de hand mee maar hij loopt wel zelf ook al is het met ondersteuning.

Deel Deze Pagina