Hallo dames, Herkent 1 van jullie mijn probleempje. Ik ben bijna 18 weken zwanger. Soms zit de baby, net zoals vandaag, zo laag in de buurt van m'n schaambeen dat het gewoon zeer doet. Kan er soms even niet van lopen en dan loop ik voorover gebukt. Als ik een beetje rommel met m'n buik dan verplaatst hij zich weer. Maar dit is erg vervelend en wordt juist steeds meer. Voornamelijk bij veel lopen en trappen lopen heb ik het idee dat het gebeurd. Vind het erg vaag, ik weet ook zeker dat dit geen bandenpijn is want dat voelt bij mij anders. Dankje!!
Ik heb hetzelfde probleem vanaf 20 weken zo een beetje. Ze duiken heerlijk beschermt helemaal onderin, het was met de eerste echo's al zo dat hij helemaal onder het schaambeen verborgen zat en ze hem enkel met geduw en gewrik konden weergeven Het enige advies wat ik je kan geven is niet pushen, zit de baby superlaag en voel je de druk, ga jezelf dan niet pushen om hard te blijven lopen, haal geconcentreerd adem en pas je looptempo aan, op een gegeven moment zal hij of zij weer draaien en kun je weer fier doorlopen. Succes!