Baby zonnebrandcreme

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Ik ga het morgen een navragen bij Etos ofzo heb daar iets meer vertrouwen in het personeel dan dat van kruidvat.

Je kunt je kind idd nooit uit de zon houden zelfs in de schaduw krijgen ze uv stralen, je smeert je kindje toch ook met olie enzo denk dat je daar geen troep in zit.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mensen die beweren dat anti-zonebrandcremes slechter zijn dan zonnebrand zijn knettergek!

Als je kind nu verbrandt, heeft het later een grotere kans op huidkanker.

Ik heb een zeer gevoelige huid en smeer altijd met minimaal factor 25.

Zoonlief smeer ik in met Eucerin spray factor 50, heel licht en makkelijk smeerbaar en zonder parfum.

Vorig jaar ook de natuurlijke zonnebrandcreme van Lavera geprobeerd (eerst op mezelf) maar verbrandde al na een paar minuten.

Die van Nivea factor 50 is ook goed, maar erg dik en ruikt vrij sterk.

@TS: niks mis mee hoor om je kindje in te smeren, integendeel! Je kan hem nooit helemaal uit de zon houden!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zo'n uv-pakje klinkt goed, waar haal je dat?

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Je kan je kindje nooit helemaal uit de zon houden dus lekker smeren hoor. Mijn zoon heeft een hele lichte huid. Ik heb vorig jaar die van de lidl gehad, factor 50 en m'n zoon is niet eens verkleurd. Nu heb ik die van de Hema, ook factor 50 en die werkt hier ook prima.

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik loop zelf onder behandeling bij een dermatoloog in verband met het bezitten van een gen dat huidkanker doorgeeft, mijn zoontje komt hier ook al sinds hij 4 maanden is bij hem kunnen ze het nu nog niet zeggen maar hij wordt wel gecontroleerd, net als ik.

ook bij de klinisch geneticus waar wij alle onderzoeken hebben laten doen deze man is professor in de dermatologie

beide mannen hebben tijdens mijn zwangerschap al aangegeven dat ik zodra ik voor het eerst met de kleine man naar buiten ging hem in moest smeren in de winter met een zonnebrand speciaal voor wintersport (zwitsal is op waterbasis kan bevriezing optreden ) en dan factor 50-60 en in de zomer met factor 50 op het heetst van de dag houd ik hem uit de zon (slaapt die toch ) verder kan ik meneer niet de hele dag in de schaduw zetten hij is ene zonaanbidder net als zijn ouders maar ik smeer hem altijd in wat ik ook ga doen zomer en winter en in de avond smeer ik hem in met afdtersun dit doe ik bij mezelf in de zomer in plaats van bodylotion en vindt dit lekker de kleine vindt dit ook heerlijk als ik met het flesje aankom gaat die er al voor zitten.

enne vriendin van mij heeft tijdens haar studie (arts) onderzoek gedaan naar aanbieders van zonnebrand als aktion enz het is totale onzin dat dit overjarig is dat mogen ze absoluut niet verkopen , het wordt inb partijen vaak in het buitenland opgekocht vandaar de goedkope prijs en het stickertje met nederlandse gebruiksaawijzing zijn ze tegenwopordig verplicht.

maar overjarig verkopen ze niet

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hoi hoi! Ik moet eerlijk zeggen dat ik na pagina 4 de posts niet meer heb gelezen, dus ik weet niet of deze tip er al bij staat:

Ik gebruik altijd een spray! Dat werkt bij die kleintjes zoveel makkelijker! Het is wat dunner en smeert dus makkelijk uit. Niet die dikke meuk uit een fles... Sprays heb je ook in alle merken en factoren! Werkt super :D Je hebt het van nivea zelfs in maffe kleurtjes. Lachen voor de kindjes :D Oh en ik begon met factor 50, maar ik spray nu met factor 30. Tot nu toe is ze nog nooit verbrand :D
    liefs!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben vorig jaar ook in juni bevallen maar het was toen zo heet dat wij enkel 's avonds na 21u naar buiten konden. En dan was het nog bijna 30°. Overdag binnen met de rolluiken zo ver mogelijk naar beneden.
    Ging ik toch naar buiten, had ik een parasolletje over de kinderwagen staan. Insmeren deed ik, dit jaar weer, met Nivea voor baby's factor 50.

Deel Deze Pagina