Baby Zonnebrillen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maeviie Joelle, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Dit is dievan os, hebben wel allee vorig jaar heel soms gebruikt toen we in egypte waren, verder niet.
    Is met elastieken band, die verstelbaar is met klittenband, past redelijk goed.

2. Storm

Storm Niet meer actief

3. Maeviie Joelle

Maeviie Joelle Niet meer actief

Ik heb er vanmorgen 2 besteld! Helemaal leuk en ook gelijk voor een vriendin van mij, als verassing! Toppie! Laat de zomer maar helemaal aanbreken!

4. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier heb ik hem een paar weekjes geleden gehaald. Jesse vind de zon helemaal niet leuk en werd dan boos. Nu heeft hij de zonnebril al twee keer een tijdje opgehad (onder het wandelen) en hij vond het helemaal niet erg. Trok er niet aan ofzo. Leek net alsof hij niet eens doorhad dat er iets op zijn hoofd zat!! haha.

echt I-DE-AAL!!!!

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gisteren kregen we de zonnenbril en zonnenhoedje voor Jayden binnen voor de vakantie naar Curacao.

Bekijk bijlage 137739
    Is de babymaat en is gewoon verstelbaar met klittenband aan de zijkant, hij had eerst zoiets van 'wat doen jullie op mn hoofd' maar zat er gelukkig niet aan te friemelen of iets.

6. Loe

Loe Niet meer actief

bij de v en d hebben ze exact dezelfde maar dan eigen merk. scheelt 10 euro!

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier ook de babybanz, Julien had hem toen hij 9 maanden was in Mallorca op. Nou ja, op... Hij vond het niks.

Hopelijk past hij hem dit jaar nog voor als er echt een felle zon staat. Ik denk dat hij het nu wel leuk vind.

Ik heb voor hem de zwarte, staat wel heel stoer.

Leuke foto's!

8. Storm

Storm Niet meer actief

Ziet er echt cool uit!! :D

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Echt een stoere bink zo haha ik vergeet af en toe dat hij nog geen 5 maanden is :)
    Zn hoedje zat nog niet goed hoor, die had papa even los op zn hoofd gedaan voor de foto haha

10. Maeviie Joelle

Maeviie Joelle Niet meer actief

Wauw het staat erg leuk bij Jayden! :D

Deel Deze Pagina