baby slaat fles weg

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mensis1978, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mensis1978

31 okt 2008
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    amsterdam
    Ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit ook heeft, onze kleine drinkt de 1e 50 ml zonder problemen op en dan begint hij een beetje baldadig te doen. Hij wil dan de fles "vasthouden" en trekt eraan en slaat hem ook weg en pakt ook constant mijn vingers beet. Hij drinkt de fles meestal wel leeg, alleen duurt dit wel wat langer. Hij doet het ook niet bij iedere fles. Hij is 3,5 maanden oud

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Ja mijn dochter (nu 3 maand) heeft daar ook een handje van, ik laat haar mooi met mijn vingers spelen zo kan ze rustig doordrinken terwijl ze zich met mijn vingers bezig houdt. Hier werkt het prima.

Dus ik zou zeggen :D lekker je vingers beet laten houden :D (ik doe in het begin mijn vingers al in haar handjes zodat ze ze pakt). Ik hoop dat het bij jullie ook werkt :)

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Oh en wat een vriendin van mij doet, die heeft een fles knuffel......als haar dochter de fles krijgt, dan krijgt ze haar knuffeltje om beet te houden......dit werkt bij hun geweldig! (moet je alleen niet de knuffel vergeten mee te nemen als je ergens heen gaat :D want dan is het natuurlijk weer een ramp met drinken).

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

doet mijn meisje ook, en dan kwaad zijn als de fles uit haar mondje geslagen wordt door haarzelf :D

5. Die van mij ook :D Is echt grappig om te zien als ze boos wordt ;)

6. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ja dat heb ik ook dat ze dan boos wordt. Is inderdaad grappig op te zien, maar soms zit ook gelijk de melk overal omdat ze hem steeds wegslaat. Dat is dan wat minder...;)

Deel Deze Pagina