Hier dan de allerlaatste update: Ik liep net de schuur in, en vond het nestje leeg. Omdat het van de grond niet goed te zien is, en ik dacht dat ze misschien verscholen zaten maakte ik een paar tjilpgeluidjes. Toen hoorde ik een tjilp boven mijn hoofd. Dus ik kijk omhoog, en daar zaten de laatste 4 zwaluwtjes, op een ladder die aanhet plafond hangt. Uitgevlogen, maar nog altijd veilig in de schuur. Ze worden nog altijd gevoed en vliegen af en toe een oefenrondje. Hierbij de laatste foto: De 2 zwaluwtjes die aan de linkerkant zitten zijn de 'onze' (je ziet duidelijk verschil - ze zijn nog iets kleiner, en de buikjes zijn ook nog wat witter dan die van de adoptiebrusjes: Eind goed, al goed...
Papaver@ heerlijk te zien de gezonde kindjes van je hihi. Binnenkort gaan ze uitvliegen denk ik , en jullie kunnen trots zijn dat jullie twee dieren levens hebben gered. Geweldig meis.
Geweldig! Goed gedaan! En leuk om die laatste foto te zien, je mag trots en blij zijn dat je ze hebt gered.
wat leuk dat je geupdate hebt, had het in begin gelezen.. eind goed al goed super dat je ze hebt kunnen redden op deze manier