31 maart 2009!! toen melde ik me voor het eerste aan hier.. We besloten voor ons eerste kindje te gaan We hadden erg veel geluk want 9 juni hadden we al een posi test in onze hadden! In die tijd dat ik zwanger was heb ik veel dingen geleerd maar ook veel leuke mensen ontmoet in topics! In april 2011 besloten we voor een 2de kindje te gaan. Op 11 mei hadden we weer en posi test! we prijzen ons daarmee erg gelukkig.. Helaas zijn mijn 2 zwangerschappen niet leuk en fijn verlopen maar door het forum heb ik wel steeds kracht gehad om door te gaan. door de verhalen van andere meiden. Ook heb ik erg leuke vriendinnen er aan over gehouden Ik ben echt super blij met dit forum en hopelijk komen er nog tig berichten bij!!! 10.000 berichten is best veel haha ik kan me denk ook een zp verslaafde noemen hihi!
hahahaha moet jij zeggen Geen idee waar ik op sta nu na bijna 5 jaar... ben ook meer een lezer dan dat ik reageer.
WOW!! Hoe lang zit jij er al op als ik vragen mag, of is dat erg stom! Zijn er trouwens statistieken hiervan Wie de meeste berichtjes heeft oid?
Zie rechtsboven mijn bericht. Ja dat is er. Je gaat naar Netwerk, ledenlijst en dan toets je op berichten.